22.01.2014 г.

Сряда - нека, нека, нека да е спокойна

Добро утро, добро утро! Вчерашния ден ми дойде необикновен, ама в повече...Но...такъв си го пожелах, че и на вас. Много бурен ден. Много неспокоен. Нервен и истеричен. Веднъж се зарадвам, минути след това ме натъжават. Веднъж се усмихна, веднага след това ме разтревожват. Не че не завърши добре, даже много добре, но беше странен ден.
Надявам се и си пожелавам днешната сряда да е мирна, кротка, усмихната, добра, спокойна, уравновесена. Без извънредни ситуации.Така кротко, пастелно полегнало е небето тази сутрин. Красиво е, макар и тъмносиво. Все пак си е зима. Колегата Празников казва, че ще има зима, само дето закъсняла и че през февруари ще има сняг и студ. Когато навън е много студено, асансьорът в сградата ни започва да вие като във филм на ужасите. Когато се движи, не просто скрибуца, а вие страховито. Явно така реагират металните въжета на студа, по това познавам че температурите са под нулата. Нямам нищо против вече да погазя в сняг, само да няма лед и да е хлъзгаво. Тогава се издигат новият ми страх-от хлъзгаво. Имам стари, родена съм с тях - от змии и от високото и новопридобити - от лед и зъболекар. Страховете ни са си част от нас самите, това си е то. И в преодоляването им и в обичането им - е животът ни.
Не смея много да се протягам днес в пространни описания на необикновения делник, както споменах в началото. Затова ще ви пожелая простички неща - среща с приятел, хубаво кафе, гореща пилешка супа с препечена филийка хляб наобяд, парченце хубав черен шоколад...Ей такива ми ти простички радости. За цвят - днес се носи кралско лилаво /утре е премиерата в Операта все пак и си имаме Крал на сцената все пак/. Може да се класирате за представленията на 24 и 28ми, пак ще са хубави и кралски. На сцената е пищно, костюмите и сценографията са ама наистина чудни!
....Така, простете оперния рекламист и приемете един свеж, утринен щедър поздрав от Синоптичката и нейните пожелания за спокоен ден! Хубава сряда!

Няма коментари:

Публикуване на коментар