8.01.2014 г.

Сряда - ден красив и лекотворен

Добро утро, скъпи мои! За вас сряда, 8 януари - за мен първи работен ден по трудовото ми правоотношение. Сутрешно ранно събуждане, абсолютно трудно ставане, извършване на редица движения, за да се събуди това тяло и да събуди ума ...Бях ги забравила в красивата ваканция тези едни ритуали. В ранната сутрин има очарование, което обикновено харесвам - тишина, кафе на спокойствие, някакво женско суетене какво да облека...
С една дума - начало на трудовия ден. Какъв ще бъде той? Много ми стана смешно, като чух видна астроложка да казва за годината 2014та - "Каква ще бъде тя? Каквато си я направим." Това е то - днешният ден, да ви кажа, ще е такъв, какъвто си го направим. Аз имам лично вече списъче с чакащи дела, обещание за обедно кафе, вземане на мерки против разболяване /защото вече съм с начална хрема/ и така - подредбата е донякъде ясна .
Останалото е - с какво Денят се е приготвил да ме изненада. Това не знам, ще го разбера в ход. Така постепенно ще се получи един 8ми януари - какъвто съм си го намислила аз и какъвто ми го е намислил Денят.
От днес имам да изпълнявам едно лично обещание към себе си- по-често да се гримирам. Ще видим колко ще е често, все пак е много приятно да си ходиш неглиже и като се гримираш - изведнъж да предизвикаш масов възторг у хора, които не са те виждали напомадена обичайно. Да не се заричам да е всеки ден, но пък може и да го постигна.
Днес бих препоръчала да се носи пухкав шал около врата и да се пие чай в неограничени количества. Този от върбинка е много хубав /Яна ме открехна, благодаря ти/, но го има само по заведенията.
Така, нищо друго не ми остава освен да ви пожелая лека и спорна сряда! Поздрави сърдечни от Синоптичната служба и бъдете усмихнати и добри днес!

Няма коментари:

Публикуване на коментар