24.01.2014 г.

Петък, най-сетне петък!!!!!!!!

Еха, петък е! Най-сетне дойде петък. Става ми най-любимият ден. Не че работя в каменна кариера или на нивата с мотиката, но миналата и тази седмица бяха много, много трудно поносими за мен. Затова ми се иска час по-скоро да свърши работната седмица и ако е възможно да ида в планината в дървена къща с печка с дърва и да не видя жив човек, да не продумам дума. Два дни - без хора и без да говоря. Мога, ако поискам - да повикам катеричката на дървото и да я нахраня. Ако поискам, без да ми се налага....
Понеже още ми е ядосано, че ми и личи. Започнах прогнозата направо яростно за моя лек и ефирен утрешен стил. А навън в Стара Загора е пак мъгла, от другия вид - тъмна, тежка, плътна. От вчера се усеща, че май наистина ще дойде зимата. Едно такова -усеща се в носа тънкото завихряне на студа, който идва насам. Ми дано! Може да ни направи и по-добри. На студено се мисли по-трезво, въведен си в условия, които те принуждават към борба с позволени средства и сътрудничество. Сигурно затова скандинавските народи са постигнали такова благополучие. Студът те кара да търсиш топлинката - а най-силно сгрява човешката доброта, усмивката, добросърдечието, подкрепата, екипната работа за добро. Такива ми ти разни...
Понеже си ги мисля напоследък...Как има хора, които само като ги видиш - и озаряват мига. Като излезат на сцена - и тя става светла и засиява. Човекът носи себе си навсякъде - и в работата си и от пръв поглед се усеща. Мисля че 21ви век е век на сетивността и всичко и хората много бързо се усещат и се събират един с друг - по свой образ и подобие.
Много ми се иска днес денят да мине бързо-бързо, да се прибера вкъщи, да гледам Комиците и да се смея. Ако не са смешни - да си пусна филм от тези, които все не им идва реда. А събота и неделя да вали, да вали, да вали сняг, толкова много да вали, че само да го гледам през прозореца и никъде да не излизам, никой да не се обажда, нищо да не правя, освен да готвя, да чета книга и да си гледам филмите. Ето този път - както започнах, така и завърших прогнозата. Бих препоръчала за днес да сложите червена дрешка, против уроки и за ярко настроение. Спокоен и хубав петък! До понеделникът.

Няма коментари:

Публикуване на коментар