15.08.2013 г.

Четвъртък с панталони от лен

Добро утро! Събуди ме ароматът на кафе на някой съсед. Доста по-ранобуден от мен любител на хубавото кафе, защото ароматът беше красив. Пожелавам ви днес да откриете своя аромат. От домашните обичам още този на пране /с хубав омекотител/, на блажна боя /защото ми напомня ново след ремонт, а аз обичам ремонти/, на препарат за почистване и полиране на дърво, миризмата на книги и хартия, такива едни разни. От човешките - този на детското вратле край трапчинката и ушите, толкова хубав аромат...От кухненските аромати на ястия имам доста любими, няма да ги изброявам. За този на кафето вече писах цяла поема.
Ако се интересувате за четвъртъка, за днес, той определено ще бъде интересен. Прогнозата е за среща с приятел и вечерни занимания за укрепване на тялото и духа. Каквито си изберете, но да ви носят радост и удоволствие. Освен това днес е определено ден за носене на ленена дреха - каквато си изберете, но да е от лен. Любимата ми лятна материя - колкото по-намачкана, толкова по ми харесва. Особено най-много панталоните, които се веят и почти ти правят хладно. Почти, ако може дреха по тялото да образува хладина в тези жеги. Но ленът е съвършена материя, освен това има нещо праисторическо в него - по начина, по който не изисква да си пригладен, те кара да се чувстваш един такъв непрефинен, нестандартизиран, оригинален човек. Човек, извън модерността на новите материи и изобщо технологии.
Така, възпяхме и лена...
Време е да ви пожелая спорен ден, още малко търпение с жегите - все ще си отидат. Сега затваряйте зимнина от слънце и топлина, ще трябва за студените дни. Радвайте се на плодовете и зеленчуците и невероятната им сладост. Отивам да поздравя сърдечно скромните сини сливи, които много обичам.
Хубав ден!


Няма коментари:

Публикуване на коментар