19.08.2013 г.

Понеделник - почвам да очаквам есента

Добро утро и начало на седмицата! Лятото е към края си вече и нямам търпение да посрещна есента. Миналата година тя беше прекрасна, беше много нежна и много красива. Може би и защото я изживях на спокойствие, тогава не бях на работа и всеки ден идваше, за да ме очарова и омагьоса. Може би е била толкова красива, за да ме отвлече от некрасивите мисли...Може би...Природата е велика в своето Знание. Освен това е всевиждаща. Все повече, където и да ходя в последно време, повече от всякакви културни и исторически паметници, ме удивлява Природата.
Днес прогнозата е хубава, стегната, дисциплинирана /говорили сме си вече за понеделниците и тяхната нужда от добър план/. Днес е ден на топлите, земни цветове /зелено, оранжево, кафяво, жълто и всичките им видове/, на женствените извивки на дрехата /за жените де/, на полите и роклите.
Ден е на завръщане в себе си /все някак си ще ви се случи, да знаете - завръщането има много форми/. Нужно е само да сте спокойни и организирани, за да мине така цялата седмица.
Ако сте на работа - може да пре-подредите пространството по някакъв  начин, да сложите на десктопа любима снимка от лятото, да закачите по стените забравени снимки, картини, нещо интересно друго...
Просто да се подготвим за есента отсега, по малко-тя обича да идва тихо и незабелязано...Сигурна съм, че пак ще е изумително красива. 
Хубав ден и много добро настроение!
Поздрави от Синоптичната служба на 8-я етаж!


Няма коментари:

Публикуване на коментар