23.08.2013 г.

Златен Петък със златни възможности

Добро утро и хубав петък, скъпи приятели! След минути Синоптичката поема към мама и тате с автобус, ще видим как е времето, небето, приятели, родители и роднини в Източните Родопи, Кърджали. От доста, ама доста по вътрешните ми стандарти време, не съм си ходила в родния край. Вътрешните ми стандарти са всеки 2 месеца. Затъжвам се на всеки 2 месеца. Не мога да живея тук, ако не си ходя там - за зареждане на батериите. Това е то - Синоптичната служба отива малко за зареждане на батериите, за да може да работи успешно и прогнозите да са точни всеки ден.
Другото е, че в Службата вече имам още един източник, който ще има нужна от зареждане - един нов телефон дойде при мен, почти подарък от мобилен оператор за това, че си платих сметките и поднових план, с който да продължим да се надлъгваме с мобилния оператор - той, че е особено великодушен към мен, аз - че ме устройва това, което ми предлага. Ще видим този път как ще върви надлъгването, колко ще е успешно. Във всеки случай, няма връщане назад - направих цивилизационен избор да се ползвам от разни екстри, от който странях от доста време. За мен наистина телефонът е за звънене и свързване, не за игри и цъкане из Нет-а, но вероятно не съм права или поне съм права по средата. Всяка джаджа е измислена за улеснение, не би трябвало да е измислена за затруднение.
Колкото до прогнозата днес...Днешната прогноза е златна - така, както слънцето точно сега блести в прозорците на блоковете отсреща и ги прави златни. Непременно си сложете нещо такова днес - разбира се, че може да си е само имитация. Но да блещука в златно. Вчера направо ми засветиха в очите сандалите на балеринката Ели, златни и блестящи и много елегантни. Аз отдавна не нося злато, но имам разни дрънкулки с бегли имитации. Съвсем прилично изглеждащи.
Петък е златен ден. Една позната казваше, че каквото ново захванеш в петък, ще стане и ще спори, така че опитайте. Освен това иде краят на седмицата и е време за кратки забежки към златните пясъци на Черноморието или където и да е извън града - под златното слънце на лятото.
Желая ви хубав ден, да ви върви и спори във всичко! Ще нося поздрави от вас на Източните Родопи!

Няма коментари:

Публикуване на коментар