30.08.2013 г.

Петък с шалче от Париж

Добро утро и честит петък! Работната седмица привършва. Отпуските - също. Завърнаха се от пътешествие в Града на любовта и други европейски красоти Снежка, Роска и Тони Софийска. Имам шалче от Париж - кой е като мен, чист и пременен?!!! И аз съм била няколко часа в Париж, на връщане от Америка. Пила съм кафе и съм яла сандвич, подреден в чинията така, че го снимах с чисто новия си дигитален фотоапарат. Преди 10 години. Париж и сега бил мръсен и съсипващо чаровен - потвърдиха току-що завърналите се. Те са се возили на корабче по Сена, а при нас нямаше време и ги гледахме от мостовете, как заминават или връщат шумни туристи. Сигурно е също отморяващо по някакъв начин в отпуската да се пътува. Напоследък я прекарвам като лежа 10 дни на плажа и чета книгите, които съм искала да прочета през другото време. Усещам обаче, че предпочитам динамиката, както и по-хладното време.
Тази сутрин се събудих в пълен комфорт. И сега полъхва от иначе жежката тераса на 8-я етаж. Какъв кеф!
Главицата на голямото дете спи сладко наблизо, навън е още приятно, макар и слънчево вече - Денят обещава да е чудесен! Малко служебно, малко с приятелки, нещо полезно за здравето - това ще са съставките му днес. Това е един добър вариант за петък, с който свършва отпуската.
От понеделник Синоптичната служба е в интензивно работен вариант - ранни прогнози в зори, да е подреден денят ви.
Да си знаете, че днес е ден на жълтото /оранжево/ и да го грабнете от гардероба. Както ще направя и аз, без да се замислям. Жълто като домашна майонеза с яйца от интензивно щастливи кокошки.
Желая ви спокоен последен работен ден, прекрасни бягства в събота и неделя и ново зареждане с красива енергия!

Няма коментари:

Публикуване на коментар