11.07.2014 г.

За прелетните птички на балкона на Синоптичната служба

Добро утро! По това време или след минути бандата от Кърджали на брат ми - един симпатичен катун с особено оригинална фигура на малък Гошко ще потегли към морето и по пътя ще се отбие в наше село. Братът да види сестричката си, аз - снаха си и племенниците, любимите ми французойче и малък Гошко, за който ви разказах. После, къмто обеда, ще се видя със Синеочка. Тя си дойде за малко откъм Ливърпул, където радва света и английският народ със своята дълбока, топла, нежна, женствена балканска природа на абсолютно естествен човек и дама. Тонито, гледам, много я обичат там. Както и Снежката, дето си долетя отвъд Океана, за да влети в делника ми и тя - тя е пък като внезапно завихряне на много силна енергия, която може да те вдигне и във въздуха с поглед, стига да поиска. В август ще си дойде милата ми Ася с бебе Краси, ще я видя на живо какви очи има. Сегашните деца са с невъзможни очи - огромно, бистри, дълбоки, много мъдри, направо удивителни. Не знам дали ще видя Нелито ЗадОкеанското ми и то, или пак ще я изпусна. Във всеки случай с всичките тях когато и както се видя, все едно никога не са ни разделяли разстояния. Уникално е това усещане с приятелите. И да искам, за тях дето са ми далеч, по-дълга прогноза не мога да напиша, то хем ми е хубаво, хем ми е мъчно. Без Ася София не е същата /добре че се върна Герка от Полша, иначе София ми стана съвсем чужда и ничия/. Без Снежка и Тонито наше село е друго...Пак си е родно, има ги кокошчиците, но...Когато Тонито е тук, светът наоколо е подреден, хармоничен, един такъв - на каренца като пердета на слънчева кухня с медни съдове за готвене и чинии със сини класически рисунки на тях. При Тони всичко е красиво и много уютно, домашно, семейно, мило. Те всички около мен, повечето, са такива едни умеятни и добри домакини - но пък аз съм им Арт-директора, както снощи ми каза Мимози на яката ни сбирка, която вдигна центъра с врявата си. Много ми харесва да съм Арт-директор, ще знаете - макар и на моите кокошчици. Те са славни момичета до една. Снощи обсъдихме новия план на Синоптичните прогнози в условия на отпуск и решихме да има една за седмицата и когато имам вдъхновение - да пиша Прогнози за лека нощ! Но непременно да пиша от морето, е то ще е в средата на август, има време. От сряда влизаме в режим на отпуск категорично - аз, Синоптичката и Синоптичната служба. Обобщение на изминалата седмица и прогноза за следващата - в понеделник. Още не съм си написала статията за малката графика /само до 16ти е в Галерията/, а снощи открихме и нова изложба в Байер /до 30ти/. Желая ви спорен ден с къси панталонки и блузка на точки, много усмивки, весела петъчна вечер и хубави почивни дни! Поздрави от Синоптичната служба!

Няма коментари:

Публикуване на коментар