9.07.2014 г.

Красотата на българския ген

Добро утро, добро утро! Един куп читави хора са се родили днес, показа моят приятел Фейсбук, добре че е той, иначе закъде съм с тази разсеяност и ще им се честити, то е ясно. Със зодията Рак имам привличане, обяснимо откакто се установи асцендента ми, че е също Рак. Не съм маниак на тема астрология, но ми е забавно да установявам приликите и отликите с общите модели, които дава.
Специалното на днешния ден идва обаче от рождения ден на моето кръщелниче. Преди три години юначето Адриан цъфна в обятията на мама си Мирелка на тази дата в хубавата болница на любимия ми д-р Ники Христов. Разбира се, в жегите в приличен ден - някъде примерно третия- след раждането, цъфнах аз в болницата. След Владо на дружка Неша, това беше най-красивото бебе, което са виждали очите ми - Адрианчик. Изрисуван с най-тънката четка. Мигличките му са рисувани една по една, гъсти и тежки, падат на кръглите очета. Хубаво момченце ми е той, а се очертава и музикален, та кръстница ще го води на пиано, то се видяло. Или цигулка. Още умуваме с майка му, накрая ще попитаме Вселената. Тя ще каже правилното. Тази година, малко преди рождения си ден Адрианчик получи най-големия си подарък - още един изрисуван, направо малка графика, братче Михаил /макар още да не знае, че това е най-големият подарък на света, по-късно ще го разбере/. Да са ми живи и здрави, Братята с лъвски сърца, да станат големи мъже, хубави и любовчии, умни и кадърни, и добри хора!Вероятно кръстницата ще потърси моряшки костюм, тя още в родилния дом занесе такъв, няколко размера по-голям, за подарък! А може би ще преминем към по-сериозните образователни играчки или ще взема направо да питам Светла Данева за малка, истинска цигулка, та да започваме да се водим на уроци. Докато пиша и се сещам, че Вселената казва "цигулка", защото днес е роден Божидар - най-младият цигулар в Операта, отскоро наш колега, а иначе още ученик и моя слабост. Това е то-ясно е вече. Необятна тема са бебета и децата, то си е тема за всяка жена, както казармата и футболът. Удивително красив ген е българският, нашите физиономии навсякъде се различават в Европа. Децата ни са красиви, младите хора - също, в по-големичките има някакъв дълбок сексапил, който моментално разпознават, особено по-студените нации. Бате Радо сигурно ще го изядат в Дания момите догодина, горкото ми момче. Красиви черти носи нацията ни, която е нещо като разсадник за Европата. Поникват тук, растат и се развиват там... Ами...съдба! Аз не съм от въздишащите, защо младите бягат в чужбина. Кой където иска и му е добре, там да е. Не че не съм патриот, наобратно. Патриотът е на дела, не на думи човек. И не по стадионите, там не, няма и да се появя. /ох, за Бразилия ми е много мъчно, снощи вкъщи беше гробовна тишина, това е бате Радо любимия отбор, а и аз винаги съм ЗА топлите и емоционалните страни/ Желая ви спокоен и удовлетворителен ден! За днес дрескодът, понеже е и негладаем при мен - е леопардова краска. Противно на етикета, ще метна и среднокъсите панталони на работа, че е голям жега. Поздрави от Синоптичната служба!!!!

Няма коментари:

Публикуване на коментар