7.07.2014 г.

Понеделник и частиците за пазене в нас

Добро утро! Синоптичната служба започва своята последна работна седмица преди заслужения отпуск, който започва от 16ти юли. Не че ще изоставя напълно прогнозите, не. Само че дали ще ставам рано, за да ги публикувам преди да тръгнете на работа - ето това ме съмнява, много даже. Принципно Синоптичката е ранобудна птица от малка - рано ляга, рано става, но....все пак отпуск е и всичко става непредвидимо - тялото, ума, сетивата, мозъка, ставането, лягането и прочее действия. Може пък някакви приказки за лека нощ да ви пиша и как е минал денят. Реших да си запомням седмицата в снимки, такива едни интересни дни се точат, как да се искаш да ги запазиш в по-траен спомен? Иначе всичко отлита и прелита....
Вашата Синоптичка от днес ще е ученичка. Най-после се случи да започна курс по графичен дизайн с основни понятия в две програми, дето искам да ги науча отдавнааа. То научаване докрай няма да има, защото са необятни, но все пак, все пак...
Ще се уча три път в седмицата по три часа. Това винаги ми е харесвало - да уча. Прилежна съм и ми се получава. Само да си проверя лимита на умствен багаж, че понякога си мисля, че не мога да надграждам вече, няма място. В рамките на моите каруцарски шеги е това. 
Ще я видим тази последна работна седмица каква ще е към мен, аз имам усещането че ще е добра. Желая към всички ви да е добра! Но и вие се постарайте с добри мисли и действия да я промените в положителна насока. На един да даде вяра, на друг идеи, на трети разум, а може би и любов...тя винаги е добре дошла в каквито и количества да е. Може да не е във вида, в който сме я очаквали. Тя винаги има някакви си нейни дрехи, гримове и маскаради, но винаги я познава човек- със сърцето, разбира се. друг е вече въпросът, дали иска да я опознае, но я познава, това е сигурното. С годините човек не иска да опознава обекти, които имат свойството да изпълват всяка негова частица. Иска да си пази частиците, които само той си знае какво усилие е положил да запази на едно място. Няма лошо, няма лошо. Всяка възраст си има пазителите, пазенето и ценните частици. 
Желая ви хубава и усмихната седмица. Непременно разгледайте малката графика в Художествената галерия - това е изложба, която вдига нивото на целия ни град с няколко степени. Уникална е, аз ще ида пак и ще се пробвам в първия си отзив за изложба писмено. Поне знам, че ще ми прегледа домашната работа експерт като Марин Добрев, който ще ми каже право куме, та в очи - какво мисли за писанката ми. Е тя няма да е изкуствоведска де...После си отбележете 10 юли в 19 часа - зала Байер - там се открива фотоизложба на двама талантливи млади люде, за нея специално ще ви пиша. Засега стига толкова, утре повече!
Ще си стягам чантата с тетрадките за училище, спорен ден от мен! Днес се носят дълги поли на волани, такава е повелята на понеделника. Аз най-накрая имам такава /откога я търся!/ и съм невъобразимо цигане с нея - думи нямам.
Поздрави от Синоптичната служба!


Няма коментари:

Публикуване на коментар