21.10.2013 г.

Имам двоен празник днес

Хей, добро утро! Хубав ден се задава, виждам го по розовкото, което е мнооого бледо, крие се някак си в небето, но е там ,има го. Все едно небето леко порозовява от кеф, че предстои хубав ден.
Не само че е празник на моя роден град Кърджали, но днес е и рожденият ден на тате, който навършва кръгли години. Тате е суетен, освен това изглежда много добре и няма да ви казвам колко са годините. Кръгли са, като луната снощи, като усмивката на тате, като очите му, когато се радва на нещо си...Да ми е жив и здрав, най-добрият и приказен баща, който познавам ми се падна на мен и на брат ми - с фотографското студио у дома, с приказките, поляните, скрити в боровете, киното в събота, дългите разходки из природата, морето на лагер през лятото, стиховете, рисунките, книгите - всичко, което прави детството приказно...
Така че днес ще ми е детско, като нищо ще си сложа фибичка на бретона - за панделка не върви, ще съм смешна. Може днес да изровите някакъв спомен от детството, снимка някаква. Благодарение на новата дигитална снимачна техника, си снимах някои черно-бели фотографии, да си ги поглеждам често, често...Майка ми - като принцеса Даяна на бала - толкова модерна, така елегантна, така изящна и то толкова далеч от кралския двор. Аз със брат ми като Крачун и Малчо, само че след годините Малчо-то съм аз, а той порасна до почти два метра...
Явно на всяка минута днес ще се отвявам към детството...Ами празниците днес са два - градски и личен. Тате ще го поздравим лично в почивните дни. Днес - по телефона.
Днес може да сложите нещо закачливо и детско. Аз например имам едно шалче с кукли, ще си го завържа настрани.
И да поемете в понеделника без страх от хорски приказки, с усмивка и надежда!

Хубав понеделник!

1 коментар: