10.04.2014 г.

Четвъртък - аз съм между срядата и петъка

Добро утро! Ето го и четвъртък, дошъл след дъжда, прясно изкъпан. В полунощ се опитваха да падат първите капки и явно през нощта е валяло, а сега въздухът е невероятно свеж. За човек пътувал, събрал цялата жега на Пловдив, прелетял през ремонтите му на път за тихичко дворче с мили хора, пил кафе в шикозен "Амадеус", после гледал спектакъл в чисто нов Дом на културата, после пътувал обратно - се справям относително добре със събуждането днес. Четвъртъкът обещава да е мирен и кротък, да не ми поднася извънредни ситуации, да е щедър, да ми подари спокойствието на една хубава вечер. А аз му обещавам през деня да съм добра, да се грижа за себе си, да бъда малко повече решителна и тн
Още не мога да се откъсна напълно от магията на този вчерашен град, винаги съм харесвала Пловдив. Може би ще ми трябват два почивни дни да бродя и снимам на воля- има невероятни ъгълчета, тераси, амурчета, панделки и заврънкулки по старите сгради в най-разнообразна форма. И какво ли още не...За модния парад по главната улица вече ви споменах вчера. Това е то да е четвъртък, а половината ти същество да е в срядата...
За днешния ден какво да ви кажа - той за мен е граничен. Още съм в срядата и подреждам вече петъка, когато ще ми идва на гости франкофончето от Кърджали - Надето, племенница любима моя. В Стара Загора се завръща Фестивала на френските ученически театри и тази година ще има много участници, много групи от чужбина. Пак ще бъде хубаво, ще стискаме палци за Гимназията на Кърджали и на Стара Загора. Със сигурност поне в неделя ще гледам победителите. Седя си в салона, радвам им се, без да разбирам за какво говорят. Просто така - свободното изразяване на този приказен френски език е направо прелестно....Догодина сигурно и Надето ще е на сцената, таз хубава родопска мома наша.
В унисон с последните френски писанки днес може да си вържете едно малко шалче настрани - по френски, да си мацнете червеното червило и да ударите един френски парфюм /миришат ми на разврат, беше казала приятелка, която не ги харесваше/.
Спокоен четвъртък и да повървите в дъжда, също е приятно, както и на слънце край морето!

Няма коментари:

Публикуване на коментар