23.04.2014 г.

Когато се усмихне жена, целият свят се усмихва

Добро утро! Днес то е от тези леките, ефирни, гълъбово сиво-сиви, които завиват хълмовете на Аязмото като с шал. Красиво, просветляващо небе...Едва ли ще е като вчерашния пек, но денят започва леко и приятно - с усещане за "Непосилната лекота на битието". Преди години бях изчела всичко, що е издавано у нас от Милан Кундера - чех, живеещ в Париж. Сега се мисля дори като го пиша това - как ли става, колко ли е раздвоен човек, как ли успява да живее на друго място и да е същия, какъвто е роден на родното си място? Сега Джумпа Лахири ги пише и то точно на тази тема - за емигрантите и живота им в другата страна. Интересно ми е да я чета. Понеже понякога съм си мислела и аз за друга страна, не зная какви са усещанията, но си мисля, че трябва да намеря от чисто спасителна гледна точка местата, където има йога и тези, където има музика и вероятно като за начало ще е добре.
Ето как всичко тръгна от "непосилната лекота на битието". Засега - тук и сега - битието се разстила в срядата, която казахме милиони пъти е женски ден. И дано ми върви в едни преговори, стискайте ми палци. В този женски ден довечера ще имаме "Травиата" и в нея Виолета, която е наистина чудесна. По случай днешния ден дрескодът разбира се, ще е рокля, няма как да е иначе. Най-верният почитател на моите прогнози, милата ми Албенка, вчера беше с такива ослепителни зелени чанта и рокля, че и очила, че направо ми взе акъла. Разбира се, стана ми и много хубаво, защото Албенито ме чете и признава за моден вдъхновител. По отношение на роклите, няма да въвеждаме днес никакви допълнителни изисквания - само рокля да е. Извън ботушите и панталоните, женските крака в този пролетен разцвет трябва да се показват в цялата им прелест и извивки. Аз пък, вдъхновена от Албенката, вече ще си създавам колекция от цветни чорапогащници, което е едно дело прекрасно и много женско. А вдъхновена от Мирелката, почнах градинка на балкона - сега изглежда малка още, потърпете и ще ви я покажа.
Та с разни трикове, които повече жените умеят, битието изглежда непосилно леко - понякога и когато си го направиш такова. Първо си го представяш, а после го правиш.
Хубава сряда и ако искате да зарадвате жена - в сряда е времето на малките жестове от сърце. А когато се усмихне жена, целият свят се усмихва.
Поздрави от Синоптичната служба!

Няма коментари:

Публикуване на коментар