30.04.2014 г.

Срядата - подготовка за очакваното и неочакваното

Добро утро! Последен работен ден преди дългата почивка, в която и Синоптичната служба няма да работи /поне писмено/, за да набави снимков материал и събитиен такъв от посещението си в родния край. Надявам се всичко да е добре и безаварийно този път. Понеже Белоснежка и Червенорозка /Зинка и Петя/ няма да ги има там, моя светлост се информира за интересни събития, които ще се случват в тези дни и места, които могат да се посетят. Ако още не сте се ориентирали де ви се ходи и какво ви се вижда, ще ви покажа тук няколко неща:
- Майски мистерии в с.Хухла, организирани от моя първи главен редактор, много голям човек, българин, мъжкар, журналист и писател Иван Бунков
- Изложба на кърджалийските художници в Керимовата къща, мотаене из старите улички до пазара на път за язовир Кърджали и пещерата Утробата над него
- посещение на Църквата на отец Боян Саръев, в което може да дадете своя скромен дан за нов олтар - отец Боян Саръев е един необозрим по вътрешни размери човек 
Има и две кулинарни препоръки, но блога ми го четат и бременни жени, затова ще се въздържа публично да разкажа какво задължително се хапва, като си на разходка в Кърджали и околностите. Във всеки случай като казах хапване, та веднага ярко се появява картината на Голямото хапване, дето ме чака. Знаете, майките и така изразяват обичта към децата си - като неспирно готвят, непрекъснато отрупват масата, непрестанно те подканят още и още да опиташ...Поради лековатата си натура, просто съм капитулирала пред напоритостта на родителското тяло и кротко си преживям разни благинки. Понеже и друг да ти ги направи, винаги е много по-вкусно. Добре че мъжката половинка, баща ми, винаги ми прави забележка, ако съм се окръглила и аз от него много се засрамвам и влизам в крачка.
А в един от блоговете, които са ми много интересни и ги чета, има ценни съвети за храната и възможните тренировки, когато пътувате и сте извън града и обичайните места, където тренирате
http://www.inspiredfitstrong.com/bg/2014/nutrition/7842/
Ще си починете от мен тоооолкова много дни!!! Все пак поглеждайте прогнозите за времето по ТВто, там колегите /особено Росенчо/ много се стараят да бъдат точни. Надявам се да ви бъде хубаво, където и да сте. И с предварителен план какво да видите и без предварителен план /както бе Лондон -2011 за мен/ - все е хубаво. И много да очакваш и нищо да не очакваш. От многото все ще се реализира нещо и то ще е хубаво. Без предварително проучване и нагласа пък си настроен да приемеш положително всичко, което идва насреща ти - то е ново, различно и в повечето случаи хубаво. Ако настроиш сърцето си за това.
Най-хубавото от двете ми седмици в Индия беше един дълъг разговор във влака. Попитах:Защо ни инструктираха за разни страшни неща /кражби, комари, болести/, а нищо такова не ми се случи? -попитах аз. "Защото с каквото тръгнеш в сърцето, такова намираш" - каза ми една индийка, която пътуваше с мъжа си. Тя ме окуражи да си говорим, въпреки че моят английски е смешен, като каза "Ами ние не сме в класна стая, никой няма да ти пише оценки, важното е да си говорим ". И такива разни изречения помня, още ги помня....
Та с каквото тръгнете в сърцето си - това намирате, да знаете. Може би днес Албенка ще прочете прогнозата, затова обявявам дрескода, който е с тема ЦВЕТЯ.
И като ви пожелавам светли и спокойни почивни дни, ви каня довечера в кралския испански двор в операта на "Дон Карлос"! Покорно ваша...



Няма коментари:

Публикуване на коментар