2.04.2014 г.

Обещавам си повече мълчание

Добро утро! То днес е загадъчно, не се разкрива от сутринта. Не разбирам какъв ще е денят, но го приемам. Сряда е, тя е женски ден, както е прието да се казва, а жените не се разкриват напълно - както обикновено пишат познавачи.
Обратно на другото женско качество - бъбривостта, днес ми е лаконично. Ден за почивка от словоизява? Искам да си го подаря, но едва ли ще стане. Ако успея да открадна двата часа, които обичам...И една приказка от Андерсен за Лека нощ, днес е рожденият му ден.
Избирам за днес да ми е лаконично, защото снощи реших да ми е решително. И да действам и говоря това - по това, което не съм завършила и по това, не съм изрекла. Хайде ще видим какво ще направя днес. Имам достатъчно много за вършене и казване. 
Лаконично казано днес е хубаво да се облечете по-добре от вчера, защото е хладно. Може за всеки случай да си вземете чадър, защото е неустановено. Препоръчително е в обедната почивка да ходите навън на въздух и се порадвате на пролетното оживление. Може да си откраднете 30 мин за една приказка на Андерсен. Откраднатото за себе си време винаги е най-сладостно и най се помни. 
Старозагорските художници откриват в столицата на Шипка 6 изложба - да им пожелаем успех, а на старозагорци в София - да я разгледат и подкрепят по този начин. И много картини да бъдат харесани и купени. /Аз лично толкова много се радвам на двете, които кацнаха при мен в последно време...И всичките, които са ми подарени - са на стените/. 
Може би е добре днес да е спортно и динамично облеклото - в съответствие с динамичния ден. /Дано са ми изсъхнали маратонките.../
Желая ви спорна, лаконична, динамична сряда и безброй изпълнени задачи и вътрешни желания!

Няма коментари:

Публикуване на коментар