4.04.2014 г.

Изгреви и залези над Родопите

Добро, добро утро! Петък е, ура и шапки горе.Красиво утро е над блоковете на града. Ако някой ме попита-колко красиво може да утрото, бих му казала за моето сравнение с най-красивото утро. То се намира пред хижа Боровица на кота 0 на язовир "Кърджали" . Като се събудиш сутринта и излезеш на терасата - навън са вода, гори край нея и един остров сред водата. Над тях утрото е приказно, особено в по-ранния час. Така съм го запомнила преди години - най-красивото утро, за мен де. Може и да е имало някакъв сантимент, че да го запомня. Най-вероятно е било утрото, след деня, в който достигнахме пещерата Утробата-а тя е близо и е една чудна разходка до там. Пещерата Утробата е дивно място. Както казва Жоре Кючуков, най-добрия екскурзовод по тези места "Това е мечтата на всеки мъж, да влезе на тайното място". Тогава вътре се влизаше с набиране по скалата и един прът, аз не успявах и буквално ме натикаха вътре. Сега били направени стълбички, чувам, не съм ходила скоро...Разходката до там и самото място са много специални.
Явно тези дни ще е туристическо, това е то. И морско ми е също, защото там ми е спокойно. Планината ме държи нащрек. Морето - не, но за него друг някой път.
Какво да ви пожелая за днешния градски петък? Ами само хубави и ползотворни и красиви неща. Рокличка за накипряне, цвете за бодване, нов парфюм /това ще ми е темата на търсенето, не че не съм си харесала един. Вече е време за лекичките, свежи, въздушни, цветни, плодови, морски ухания на светлина и слънце/.
В този петък ви желая да си намислите едно чудно пътешествие - ако не за тези, то за повечето почивни дни по празниците. Ако си мислите за Родопите край Кърджали отрано се организирайте, че там много обичат да ходят хората. Да не пропусна да ви кажа и че залезът, който съм гледала от Крепостта Устра край Джебел беше най-красивият залез в живота ми досега. Целите Източни Родопи надиплени в краката ви.
Еми това е то от мен за днес. Желая ви спокоен петък и незабравими събота и неделя!
Поздрави от Синоптичната служба!

Няма коментари:

Публикуване на коментар