29.04.2014 г.

Вторник и бързото време

Добро утро! Ммммного интересен ден се задава, да знаете. Просто така ми се струва нещо, не знам защо. Времето пак се забърза нещо с особено яростно темпо напоследък. Усещам го и в йогата вечер - направо не усещам, кога отлитат почти два часа. А обикновено там времето се смалява и утихва и върви бавно, минута по минута. Дори и там снощи ми беше бързо, с темпо, динамично и състезателно почти. А аз общо взето отдавна не съм състезателен тип. С годините човек се отказва от толкова много неща, че накрая се помирява и примирява единствено със себе си - такъв, какъвто е. Не си спомня какъв е бил, нито мисли какъв е искал да бъде. Просто Е - ден след ден. Затова и подскоците, аеробики и фитнеси не можаха да ми се понравят - моментът, че вая тяло с мисия да се възрадват околните, не ми е присъщ.
Та времето върви наистина много бързо. Сигурно затова и не мога да си открадна за четене. Вероятно и така ми е навит часовника вътрешен - за бързото темпо. Вероятно е и от дивото цъфтене навън, от избуяването пролетно време, от бързите промени в климата - не знам. Природата следва човешкия бърз ритъм или той следва промените на природата. Някакво такова преливане ще е.
Вече си имам предложения за книги от Ваня /този русенски бонбон от Хеликон/, ще видя кои ще открия в библиотеката и живот и здраве - при мама и тате за почивните дни. За Великден така и не успях. Имам си любими братовчедки, с които ще се размотаваме напред назад в градски условия. А може и брат ми да се съгласи да ни извози на малко по-далечни из Родопите, което при него се получава с пламенни убеждения. Понеже по природа си е домошар и обича да се върти вкъщи, ремонтира, поправя или просто пуши на двора с философски вид.
Що се отнася до днешния ден, мисля за заложа на виненочервеното - защото от вчера ми е кралско и това ще е цветът за днес. Пък и винаги съм го харесвала. Ако не се организирате навреме и пропуснете този уникален "Дон Карлос" на 30 април в Операта - вие губите, вярвайте ми. Прекрасен състав, костюми и изобщо цялото кралско великолепие и драма зад него!
Поздрави днес и останете нащрек за чудесата, които вторникът ви е приготвил!

Няма коментари:

Публикуване на коментар