7.05.2014 г.

Шарено, шарено, шарено, ярко

Добро утро на приятелите на Синоптичната служба! Завърнахме се, след като всички уреди бяха на ремонт и презареждане на батериите в родния ми край. Както съм казвала винаги и го знаят повечето хора около мен - не мога да живея в Стара Загора, ако не си ходя в Кърджали. Всъщност така беше и в София, така ще бъде вероятно и навсякъде, където съм. Няма как да не се връщам в Кърджали, за мен е магическо място с жива вода, която лекува и зарежда. Винаги си нося от нея и тук, в Стара Загора, но практичните и прагматични тукашни обитатели очаквам да ми искат сертификат за качество и да опиша свойствата и, а аз няма да го направя за тях. Не стига че съм вироглава и вече даром не давам знание и въобще нищо на тези, които не знаят защо искат нещо си от тази, невидимата материя.
В областта на видимата и материалната материя не мога да помогна. В Родопите ни учат от деца, че най-ценното се вижда със сърцето. За другото - в СТЗ си има Поп-фолк клуб "Версай" и там чалгата учи, как да си го поискаш.
От всичко набелязано за гледане и посещение в Кърджали не успях ...по нито една точка. Хухла била далече и ще идем по топлото време и на палатка, отсече брат ми, след като ми се накара че се вдетинявам по много линии. Ни къща на художниците видях, ни в манастира ходих...Обаче си бях плътно у дома, напрегръщах ги нашите, разходихме се два пъти сред природата. Традиционната ми градска разходка премина с Мария и Надето, мога да обиколя с научна и информационна цел ама всичките магазини на Кърджали без дори да купя нещо и без да ми омръзне и да се уморя. А сега имам пъстропера блузка. И три новодомчета-цветя си купих за градината на терасата. Те се казват Пламъчка, Оранжевка и Розовка и са пламъче, летен гербер и калдъръмче. От мама имам Здравко и Здравка /два корена здравец/ и някакви сакъзчета и моловки, които трябва да се "хванат". Така градинката вече придобива почти завършен вид, още малко дизайнерски трябва да я пипна само. След първата си вечер на терасата гостите са в добър вид, с изключение на Здравчовците, които са нещо клюмнали. Трите петунии се държат бодро, както и холандското цвете, посадено в чест на тези, които са зад граница.
Ето така-цветно, ще е и в първия работен ден след празниците. Бъдете убедени. Ще си сложа най-шарените и ярки дрехи днес, за да продължи да ми е цветно и в делника. Такъв е дрескодът днес: убийствено ярък.
Желая ви хубав ден и да не забравите за петък вечер в Операта, ако за тази вечер още нямате инерция!
Поздрави от Синоптичната служба!

Няма коментари:

Публикуване на коментар