29.05.2014 г.

Този ще е различен, различен четвъртък

Добро утро! Тъкмо си мислех да напиша, че днес е сиво, а то започва да просветлява. Вероятно ще си е един традиционен пред-летен ден. С изключение на това, че е четвъртък, а той ми е особено любим, по незнайни причини. Просто си обичам четвъртък и това си е. Сега, понеже съм на тази вълна от сутринта, ми звучи....готик ....някак си. Готик, писах на една чудна Раличка колко ми е харесал  нейния тоалет за бала. Беше много интересна сред масовката принцеси и пайнерки, а и аз обичам театрализациите. И различните хора, хората с много цвят и свой си стил. Останалите са достатъчно много за фон, за да има и такива - различни и чудати. Това са моите хора. Добре че още от малки някои се промушват през образователната институция и обществото на връстниците си, което ги вкарва в стадо, а там всички искат да са като всички. По едно-две деца на випуск горе-долу успяват да се промушат. Миналата година от Езиковата имаше една червенокоска с късо подстригана коса - много готина сред висящите букли, кокове, и къдри...Е, някои действат и под прикритие...Де ли отиват после те, какво ли става от тях? Няма да им е лесно и у нас и навън...Хората са едни и същи навсякъде, само в цивилизованите страни са малко повече опитомени и подчинени от законите и правилата си, измислени от векове за векове. Докато тук сме още в ерата на уличните боеве и правила и закони за еднократна употреба.
Ако бях учител, щях да се радвам и да пазя старателно такива деца - от тях самите и от връстниците им особено много. Особено важно е децата да свикват с различните от малки. Но не като с образа на брадати жени от телевизията. А с такива като тях, около тях, само че различни. С тях светът е още по-интерес и различен, богат свят, шарен свят, хубав свят. Всяко собствено място под слънцето е особено ценно и всеки заема неговото си отредено място. Не се стреми към това на другия, но винаги да облагородява собственото си място - окопава, полива, тори, сади, подкастря растенията, които засажда там...
Така.....като написах само за растения и се разкихах здраво...Времето на моята ежегодна алергия и любимата ми сенна хрема дойде. Ще трябва да се осведомя за новите пръскала и да си купя някакво актуално, защото пада голямо хремясване, хвърчат милиони носни кърпички, зачервяват се очи, нос...абе една хремава гледка съм цялостно.
Желая ви днес един много различен четвъртък, непременно му дайте цвят и вид и аромат. Аз ще му ударя някакъв вариант на готик, макар и да е черна тениска и черен молив. Все пак, годинките....
Поздрави сърдечни от Синоптичната служба!



Няма коментари:

Публикуване на коментар