15.05.2014 г.

Четвъртък и музиката по петите ми

Добро утро! Днес е от онези бляскавите утра, които разсипват светлина от рано-рано. Сега поутихна малко светлината, иначе към 6 часа беше много силна и обливаща всичко наоколо. Може да се гадае само какво ще бъде днес времето. Вчера започна утихнало, премина в слънчево задушно, задуха вятър следобед, който бързо ме засили в избраната посока, после валя дъжд, спря и пак заваля, докато се прибера вкъщи. Дори ударихме по една цигарка във входа с дружката мила, дето не иска да ме вижда с цигарка на снимките иначе. Ще е хубаво, ако ги спра, обаче ми отиват на движенията на пръстите пусто, а и не съм чак такъв запален фен, достатъчна ми е само една вечер, то си е ритуал за радостта от тишината в утихналата къща.
Така...просто се отплеснах на тази вредна тема, извинете! Днес е ден за симфоничен концерт в Операта, най-накрая! Някаква интересна съвременна музика на Бела Барток, която звучи абсолютно различно, но ми харесва. С талантливо момиче-солист на кларинет, на годините на дъщеря ми. Абсолютно всеядна съм по отношение на хубавата музика. Изобщо не мога и не искам да задълбавам в една посока или че тази ми харесва повече от другата. Мога да слушам и харесвам всякаква /категорично без ЧАЛГА, там вече ако някой ми я натрапва ставам страшна и отивам към саморазправа-имам свидетели на такива сцени с мое участие/. Така ще си и остана без задълбочени познания в нито една област на музиката-има хора, които са запалени рокаджии, или само класици, или оперомани...Всичко ми харесва и познавам по едни особени реакции на тялото и душата, кое е особено върховно. Миналата година дори ходих на концерт на Депеш Мод на стадион, АЗ, сама! С билет, подарък за ЧРД! Че и подскачах, снимах, пях, врещях, но уви....бях далеко, далеко. Сега поглеждам с едно око видеото от концерта им в Милано - брех, Дейв Геън има татуировка ОМ, гледай ти, гледай ти...https://www.youtube.com/watch?v=vEI5MG7HiCA Страшен концерт, майко мила!
Желая ви днес целия ден да мине под знака на хубавата Музика - абсолютно независимо каква. Напоследък си събирам музиката, която харесвам в нещо като списък, да си я пускам веднага когато поискам. И си ходя със слушалчиците сутрин на работа, клатейки глава докато чакам светофара да светне зелено като една ненавременна тинейджърка. Откак се помня, винаги все нещо съм си припявала...
Що се касае до дрескода - тези дни ми е нещо традиционно, макар че съм странна на себе си с тез обикновени, постни дрешки. Ще е тъмносиньо днес, обаче нищо не пречи да врътнете по един цветист шал!
Със здраве и хубав ден!

Няма коментари:

Публикуване на коментар