30.05.2014 г.

Петък и принцесите под прикритие

Добро утро! В този дъжд какво да му е доброто, ще кажете? Освен това работната седмица продължава и утре...Направо чудеса от трудови подвизи ще са и голямо отработване ще пада....Хубавото е, че на хладно и на дъжд снощи спах прелестно. Гледах вчера много добър филм, видях се с къдравото ми момиче от Лондон, моята племенничка Жужка, чух си момиченцето Жени преди заспиване. И сигурно затова сънят беше дълъг и дълбок и целебен.
Филмът за принцеса Грейс Кели може да се гледа, препоръчвам го. Отдавна не бях си харесвала филм така - говоря за филм, гледан на кино при  посещенията на нашата славна група в четвъртък на промоция. Вече се очертахме стабилна тройка с тук-там присъединяващи се към нас - със Снежка и Дани, любимата ми арфистка. Снощи във филма арфата се мярваше загадъчно в няколко сцени и изобщо операторски филмът е много пипнат, много изискан, както да прилича на кралски особи. Арфата е инструмент за хора със синя кръв, каквито сме ние и трите, нищо че се маскираме като работещи жени и мъжки момичета. А да гледате Дани как свири на арфа и как движи ръцете си - е такава радост за окото....Неописуемо различен човек от дребосъчето с дънки и карирана риза, което обикновено представлява денем. Нощем и на сцената музикантите стават съвсем други хора, почти нематериални.
Отделно ще напиша любимата си реплика от филма, защото тя е за отделно написване и много съзвучна с последните ми настроения - душевни, мислени и писмено изразени. Не знам дали да не засиля йогата, молитвите и да успокоя гнева си...Но и на филма може да видите, то просто се вижда - разликата между политици и държавници. И как се обича Родината, и как се защитава и какво е да си интелигентен, духовен и изискан, когато си политик и държавник.
Интелигентен и изискан, да пее Мария Калас на приемите ти....Хехеее, направо си го обръщам отма в БГ вариант. А в размерите на наше село картинката вече е ...о, млъкни сърце! Разбира се, че съм предубедена и приемам всичко лично, защото съм личност. Не съм редник за изпълняване на команди.
Така....днес ми се искаше като Принцеса Грейс, в нейна чест да се облека стилно и изискано, но този дъжд не ми позволява, а и освободих личния си шофьор да почива. Така че в чест на Принцесата, която не е можела да ходи по дънки и маратонки, днес ще съм така. Трябва да изгазя по улиците и тротоарите, по които тече вода от проливния дъжд.
Довечера в 21 часа дали ще стане откриване на Форума? Във всеки случай ако вали, оркестъра няма да може да свири, инструментите са нежни същества....
Желая ви ползотворен петък, да ви върви със задачите от деня по вода и да преминете през делника с усмивка!

Няма коментари:

Публикуване на коментар