8.05.2014 г.

Стари снимки, нови надежди

Добро утро! Леле, отвеях се по снимки отпреди 10 години тази сутрин и забравих за прогнозата....Определено днес е слънчево навън, хехехе. То и вчера беше, обаче с вятър-брррр и на сянка-направо хлад, бррр пак. И все пак поради многото дъждове въздухът е още свеж, макар и в градски условия и напълно поносим за дишане и разходки.
Стара Загора е особено хубава в дните, когато всичко е ярко зелено. Галя Караджова пак се вихри из града, засаждайки цветя и вчера край Операта се раждаше нова цветна композиция. Както и долу около разкопките...Вече има и старозагорско лъвче от цветя, вижда се от тунела под библиотеката най-добре. Даже знам, кой го е засадил, но хайде да не правя предизборни кампании - моята в сърцето е проведена и спечелена от един човек отдавна. Понеже обичам определено сърцати и решителни мъжкари. С чувство за хумор и без примадонски изпълнения. С вярна преценка и добри съветници. В случая човекът от описанието ми е разпознаваем лесно и без да посочвам външни белези. По тях той стърчи над доста хора - и в буквалния и в преносния смисъл на думата. Радвам се, че работих с прекрасни ръководители и като журналист в любимото си Радио и в Общината. Късметлия момиче съм аз, да уцеля Златните години и в двете си работни места!
Та да продължим с цветното разкрасяване на Стара Загора....Може да направя нещо репортажно, Галя и озеленителите от Общината заслужават. С нищо пари да се опитваш да правиш видими неща. Да ги крадат на поразия, но пак да продължаваш. Освен това Стара Загора е доста прилично окосен град и въобще поддържан, не може да се отрече това през годините. В унисон с днешната прогноза за цветния град, в който живеем - днес по дрескод ще се слагат най-новите дрехи. При мен това е абсолютно шарената блузка от Кърджали, за която брат ми каза, че спокойно мога да си я направя на хвърчило /той не обича шарении, а аз - много, както и лъскавко с нарастване на годините/.
Спокоен четвъртък и много позитивен заряд ви желая! За това допринася и разглеждането на стари снимки, моят ден днес започна супер с тях...За вас избрах една от Каваците-мястото, в което съм влюбена от 2003 г. насам - такова, каквото го заварих точно тази година. Сега там няма беседка, а отсреща е застроено с къщи. Но аз съм щастлива, че го имам в спомените си и такова - диво и красиво...

Няма коментари:

Публикуване на коментар