12.06.2013 г.

Фото в дъжда? Може.

Честит проливен дъжд след снощните гръмотевици, започнали първо на сухо, после на обилно мокро. Бяха много красиви, сигурно фотографите са доволни и са направили хубави снимки. Фотографията се очертава едно смислено хоби напоследък, все повече хора се заразяват, но не просто да щракат, а - 1. да търсят нови и различни обекти за снимане 2.да се усъвършенстват непрекъснато в техниките на снимане 3.като продължение на първите две и да упражнят езиковите си умения в текст към снимките, което е повече от радващо и похвално.
В Стара Загора в момента може да разгледате хубавата фотографска изложба на Геновева в Зала "Байер" - много стилна и много лирична, много лятна и с красиви цветове. Имаше и стилни черно-бели фотоси в Библиотеката "Захарий Княжески". Прекрасно е да имаш на стените си хубави фотографии, нещо като "живот като на кино" се получава и внася един репортерски дух в къщата.
Много талантливи фотографи има в Стара Загора, които могат да изпълнят не зала "Байер", а цялата Художествена галерия с фотоси - един до друг интересни и оригинални. Вероятно следващия Фотографски преглед ще бъде разгърнато мероприятие, да се надяваме.
Едни от най-красивите ми детски спомени са, когато баща ми проявяваше снимки вкъщи и исках с ръка да пипна изображенията във ваничките с вода. Затъмнявахме прозорците с одеала, слагахме оранжева крушка и вадехме любителската лаборатория. Аз бях отговорник с щипките да вадя фотосите от ваничките. Също и да ги суша на сушилнята и изрязвам с накъдрения нож. Каква идилия! Славен спомен.
...Сигурно написах всичко това, защото два дни поред си забравям малкия фотоапарат вкъщи и ми липсваше. Той е моето продължение, не че правя художествени снимки, просто щракам всичко, което ми е било интересно през деня.
Днес ви желая вдъхновение на хладно, да ви върви по вода, да се облечете подходящо и с навити крачоли да походите в дъжда! И щракайте с фотото това, което ви развълнува.

Няма коментари:

Публикуване на коментар