4.06.2013 г.

Живот като на кино

Добър ден! Навън ухае на липи, та се носи. Липовото време на Стара Загора е уникално време. Тази година се радвам, че и кинаджии от столицата ще го усетят, то си е наистина без аналог в страната. Не знам точно колко дни са, но ухае приказно на липи. Харесвам това време, въпреки че алергията ми се обостря. Тежко и леко едновременно ухание по улиците. Всяка сутрин в детството ми ухаеше така, зиме, когато баба вареше чай, задължително от липа рано сутрин, преди да тръгнем на училище и на работа.
Днес най-накрая ще се натуткам да изгледам две филма от феста, който изглежда в снимки "вери спешъл ивент" за Стара Загора - снимки пред пано като в Кан и за Наградите Еми и изобщо фръц-фръц...Готино /критиките ще ги оставим за Големия обзор на Културата в Стара Загора напоследък/. Студийни филми с разни послания. Старата Европа не е много оптимистична, както Холивуд и тази и мрачност и вглъбеност ми идват вповече. Всъщност холивудските филми ме кефят заради друго - диалозите. Изящни са, разговорите са толкова непринудени, общуването между героите е абсолютно динамично като фрази, "предават си топката" с голяма бързина и стил и точност. Това съм си го обяснявала и с начина на живот - те наистина се интересуват от човека отсреща, нескрито, като деца. Усетила съм го и на място, преди 10 години. Освен това вътрешният им свят не е утежнен с много история и има истински голямо място за всяка нова история. Няма интересен диалог, без истински да се интересуваш от човека срещу теб. На нашите БГ филми това им липсва често. Големи паузи, много монолог, начупени и зъбати диалози. Не ни върви в диалога и това е то. Може да е генетична обремененост.
Днес ще гледам Жулиет Бинош /харесвам я тази актриса!/ и се колебая за БГ филма и грузинския. За утре са ми препоръчали Аглая /унгарски/ и един руски от късните прожекции, ама ще видим, ще видим...
Хайде, кинаджии напред! Между другото парфюмът Синема на незнам кой си, но висока марка, е много хубав, моя приятелка го имаше! Днес се напръскайте стилно и се облечете по кинаджийски, много арт и небрежно. 
Хубав ден от Синоптичната служба!


Няма коментари:

Публикуване на коментар