6.06.2013 г.

Когато поетите гледат от огромни постери из града.....

Лек и светъл четвъртък желая! Небето е много артистично навън, напоследък едни облаци се подреждат....направо огромна Градска художествена небесна галерия. Ние, поднебесните, ги наблюдаваме и им се радваме. Хладничко е, но красотата на небето замества липсата на слънце и топлина.
Днес е един миролюбив ден, заниманията се очертават тихи и мирни, идва петък, с него и почивните дни. Напоследък едни интересни книги скачат сами в ръцете ми - свърших Хосейни, почнах Анна Гавалда, чака ме  Израт Инаят Хан и след него модната авторка на "Яж, моли се и обичай" с две книги, които не съм чела.
Според последните изследвания библиотеките в България са все по-популярни и посещавани, което е супер. В Стара Загора сме сред отличниците на библиотеките в страната. Записана съм в и двете и мога да кажа, че момичетата, които работят там, са чудесни, много компетентни, много внимателни. Хвала и нека така и още повече да бъде и занапред!
Хладничкото време предполага повече четене- на хладна глава и на закрито, не те гони към пътеките на Аязмото и книгите се чувстват уважавани. Откакто си открих и местенцето, наречено Каваци на морето и почивката ми е такава - минимум 5 книги, повече мълчание и четене на плажа под чадъра.
Някои от книгите ми се приисква да си ги имам и тогава отивам къде? В "Хеликон" разбира се, макар че там сърцето ми е все разбито от книгите, които искам да имам, а няма как финансово, няма как...
Скоро беше, на 31 май, мина през града ни един голям поет, младата Елена Денева. Оттогава насетне все ми се върти в главата една картина - Големи Трансперанти по сградите на блокове и библиотеки и други - с лицата на български поети и писатели. Кога ще го бъде някога? Елена Денева на Огромен Постер, какъв кеф.Или Мария Донева с Белия Заяк до нея. Елена Денева  е гримирана леко, косата и е нагласена в готик прическа, гледа дяволито. Мария Донева е с ретро воалетка и рокля и няколко реда перли. Когато видя такива огромни плакати, ще си кажа - има шанс, отиваме да отлепяме нагоре. Елена Денева пише във Фейсбук под името Amanita Muscaria.
Приятно четене днес! Носете нещо ленено и лятно и не му мислите!

Няма коментари:

Публикуване на коментар