27.06.2013 г.

Родени сме от морската пяна

Добро утро от Синоптичната служба! Застягах се за кратко моренце и всички тези действия, които обслужват мисълта за морето, са ми особено приятни. Шишета с фактор и за след плаж, постелчица, крем за лице....и сякаш всичките миришат на море още на сушата. На бриз и нещо много свежо, лентяйско и волно. На детско пране, простряно в тясното между две къщи в стария Созопол. На мрежи, които рибарите наплитат след като са току що излезли от морето. Сламена капела, която пази сянка на лицето и чак до раменете.
Много е хубаво да се стягаш за морето. Пък ако можеш да имаш отпуск така, че поне един цял  месец да си там, това би било прекрасно. Ставаш почти местен човек - цял месец е това, не е прелитане за по 3-5-7-10 дни, като обикновен курортист.
Най ми харесва да бъда поне за малко в началото на лятото и в края на лятото - тогава има по-малко хора и е различно усещането. В началото е усещане за начало и за идващ празник, в края е уморено, притихнало, мъдро. По времето на най-голямата навалица е с бясно темпо, лудо, шумно, истерично, с тълпи, които се блъскат по улиците с напечени от дневното слънце глави. Тогава всеки иска да вземе по много за малко време. 
На мен ми се иска колкото е възможно за колкото време е възможно. Чадър, книга и морето пред мен. Приказка!
А в делника днес ви пожелавам хубаво настроение, да си вземете на работата мидички за настроение и на компа да сложите една картинка с море и кораб. Компът би се зарадвал и той на това мъничко виртуално бягство. 
Може и с морски фар, това ми е един любим образ, имам много красив, метално стъклен и доста висок вкъщи фар с място за свещичка вътре. Харесвам морските фарове и образите на Дървото на живота.
Сполай ви и не забравяйте за мидичките - не само на работа, но и една в джоба. Като я докоснете, да се сетите, че сме волни същества, родени от пяната.
Хубав ден!

Няма коментари:

Публикуване на коментар