10.03.2014 г.

Тоз понеделник проливно дъждовен!

Добро утро, приятели! Днес над Синоптичната служба и наше село Стара Загора се излива голЕм дъжд. Силен и студен, като отприщен. Омагьосвахме го цели два дни да мирува, че да играят кукерите, той послуша, но сега вече не може да се стърпи и вали със страшна сила. Другаде навярно е сняг, у наше село сняг пада, но сякаш повече вали дъжд. Нали сме южняци - меко говорим и имаме мек климат.
Какъв ще бъде днешният ден? Очарователен ще бъде, да си знаете. И да не му се цупите на валежното, нека си напои каквото там трябва по реколтата. Освен това седмицата предлага богата културна програма на закрито, какво да му мислите - влизате и дишате Култура, на сухо и топло. На 12ти изложба в Художествената галерия, после концерт на дечицата от "Маргаритки" в Операта, на 14ти- изложба в Зала "Байер", после "Набуко" в Операта...Всичко е ясно, точно, премерено и прекрасно. Ако пропускам нещо, ще пиша пак, не се и съмнявайте във вашия културен и кино глашатай и Синоптичка.
Прогнозата днес я посвещавам на вкуснотийките, които очаквам с нетърпение да дегустирам кратко и съдържателно в обедната си почивка. Край мен - майсторици колкото щеш, а аз пред тях - обикновен калфа. Това е моето първо прераждане във формата на жена, определено. Едни вежди не мога да си оправя като другите, камо ли сама да си рисувам ноктите, да ръкоделя чеизи, да шия перденца и възглавнички, да бродирам, да чистя и подреждам, пеейки. Интересно, че на всички женски ръкоделия ме е научила баба и животът, а за нищо не ми остава време. Къде все бяга от мен това време, не знам? Плаша ли го, пак не знам...Но е хубаво едно малко момиченце да бъде учено да плете, бродира, да шие...Никога не е излишно.
Днес съм решила да се облека здраво, защото вчера ме издуха вятъра навън на кукерите, та ми влизаше под якето и във врата направо. Затова дрескодът е - топло и пухкаво. Жилетка и омотана с шал като бохема от крайбрежен град /там нали вечно ще духа през зимата/
Бъдете здрави, пийте чай от върбинка в Дръмс, очаквайте неочакваното и най-прекрасното всеки ден! Поздрави от Синоптичната служба!

1 коментар:

  1. Ей така да му започне на човек седмицата с твоите предсказания!:) Топла и уютна да е!

    ОтговорИзтриване