31.03.2014 г.

От висотата на чисто новите си години

Добро утро в този последен ден от един много интересен месец за мен! Той започна необикновен още на 1 март, когато се запознах с Петя Константинова и имам нейна картина и продължи с вихрено темпо нататък. Удари един овчарски скок на рождения ми ден и ето вече се приземи щастливо на дебелия дунапрен като подобрил личния си рекорд и с едно достойно представяне. То и този последен ден няма да е от мирните, че има подредени срещи и задачи.Както се казва - да завършим в галоп. 
Сигурно някой ден ще ви разкажа за разните случки в шеметния март, но нека сега си лежат на топло до камината на килимче и да си починат. Да се съвземат, че идват нови преживявания. Ден с ден не си приличат в това пролетно кипене. В април ме чакат други важни рождени дни за отбелязване и празнуване. Всичко по реда си...
В Синоптичната служба сме много благодарни за получените пожелания и поздрави - всеки ни е много ценен. Рождения ден е ден да се радваме като деца на всичките му там свещички, торти, подаръци, пожелания. А си голямо човече, което се радва че е станало още по-голямо с една година, с една бръчка повече, с бял тънък кичур, с около 20тина въздишки, 30тина сълзици /от смесени чувства/, но и няколко все още тайни надежди...
Така, с една дума - мина и този ми рожден ден. Времето се придвижи с един час напред на датата 29 март. Преди години имаше и голямо Слънчево затъмнение на същата дата, което ходихме да наблюдаваме в Анталия. Предпочитано от природните и човешки явления число е това 29.
Днес си понасям бонбоните да почерпя и дано да стигнат 90 на брой. Вечерта с хубавия фотоапарат в ръка може би ще поснимам пак оперетата ни за собствен кеф /иначе Рад пак направи забележителни снимки/. Може би по някое време в открадната минута ще си напиша бележките, върху които мислех тези дни покрай премиерата - и за оперетата, що е то тя за мен. /Човек научава внезапни неща за и себе си, когато попада в нови светове./
Днешният ден обещава да бъде интересен и аз му обещавам, че ще се постарая да го набродирам цветно отгоре. Имам нов шал в любимия ми яркорозов цвят за премятане и чисто нова усмивка от висотата на новите си години. 
Цветен и вълнуващ понеделник ви желая от сърце!



Няма коментари:

Публикуване на коментар