5.03.2014 г.

Оранжевото на срядата

Добро утро, скъпи приятели! Снощи дъждът беше поспрял. В града ухаеше на свежо за пръв път от доста време - на къпано с бебешки сапун. Сега като си мисля, почти съм убедена, че в чужбина мият улиците с препарати някакви. Та е толкова чисто, че чак ухае на душ-гел с аромат според фантазията ви. Зимен, напоителен дъжд се стеле и тази сутрин. Аз си имам временно красив чадър с къдрички покрая, с който вървя гордо. Красивият чадър си е една прекрасна вещ, стига да не го забравя човек насам-натам, както обикновено правя  и затова обикновено ходя с някакви никакви едни такива на външен вид чадъри.
С нетърпение чакам какво ще ми донесе днешния ден? От 1 март насам всеки ден ми се случва по нещо особено красиво. Интересно, толкова красиво дори, че искам някак си ревниво да го запазя за себе си. Простете, но не мога да го споделя /въпреки че няма намесен мъж, например/. Днес си пиша прогнозата и се усмихвам на идващата изненада. Представям си червените ябълки, които ще мина да си купя, преди да стигна до Операта за началото на работния ден. Текстът на "Веселата вдовица", който ще трябва да редактирам като кратка приказка, че скоро идва премиерата. Обедното кафе с моите кокошчици-дружчици от йогата... Бретонът на Албенката в стил 60те години и особения, пък извънредно готин цвят на косата и. Живчето, като се усмихва на 120%...Ами усмивката на Таня Калчева, която днес е рожденичка?! Няма друга такава усмивка в града, просто не познавам такива трапчинки и такава топла искреност. И като си говорим по телефона, усещам усмивката и-точно пред очите ми.
За следобеда ще има други разни занимания - обществени и лични, не съм ги подредила още в редичка, рано ми е. Събуждам се с кафето Матина на Лавацца и пак трудно става - дъждецът е виновен, няма кой да е друг...
Днес дрескодът ще е оранжево - значи нещо непременно в този цвят, макар и петънце от него. Аз имам жилетка, която след като я купих, видях че е с мъжко закопчаване. Така ги правя нещата аз - бързи, смели, сръчни.Обаче пък със сърце! Хубав ден от мен и прекрасно настроение, въпреки мъглявините и дъжда!

Няма коментари:

Публикуване на коментар