26.03.2014 г.

През Тракия, за Италия и Индия -тази сутрин

Добро утро и хубав ден! Моят започна преди два часа с подобрение на собствения рекорд и доброволно ставане в 5 часа, за да върша една допълнителна работа. Премина през кротко наблюдаване на зазоряването, от което имам няколко фотоса и припомняне на какъв беше точно днешния празник. Че то цяла седмица амен празници са.
Днес е Денят на Тракия, да знаете, ако не знаете. Край паметника в парк Тракия тракийци ще имат събитие в 17,30 ч. Ще пеят тракийски песни от тракийското дружество. Много са запалени до една, главно жените там, предвождани от Петра Мечева. Ами няма друг като нея сега, а нямало незаменими хора. Просто няма друга такава хала. Преди години тръгнах с нея и дружина тракийци с двуетажен автобус до Италия, крайна точка - Рим, откриването на паметника на Капитан Петко Войвода. Ами открихме го, да ви кажа, доста народ от БГ, дошъл с автобуси. По пътя в автобуса си изяснихме всичко за Гарибалди, жена му и гарибалдийците. Закъсняхме малко за самото откриване, но пък после по изрично мое настояване отидохме до Испанските стъпала. Втората ми обещана и нереализирана снимка. Обещах да се снимам с красиви италиански мъже. Там някакви двама до мен горе долу ставаха, а и аз се престраших да се наместя между тях. После ги питам отде са в Италия, а те ми казват - от Австралия сме. Дружка Неша пак се възмути: "Да идеш в Италия да ми се снимаш с кенгура". Тя така ме прати със заръката да се снимам на слон в Индия, обаче пак закъсняхме в крепостта Амбър . Слоновете бяха в почивка и...направиха ми тук дружките за майтап колаж как съм на слон с пчеларска шапка. Търсили из целия град изображения за изрязване и намерили в."Пчела и кошер". А пчеларската ми шапка ходи до и се върна от Индия и си е у нас, скъп спомен. Казаха ни, че комарите били като врабци, да се дегизираме. Ний цялата група изкупихме пчеларските шапки на Стара Загора. Вас шега, мене истина - имам се и документирана на снимка. Та нямам снимка на слон, уви. И с италианците ударих на камък. Точно на Испанските стъпала - да му се не види. Там обаче, където съм седнала - точно зад мен се вижда един огромен винил на Махатма Ганди. Ето я пак и още една връзка...
Тръгнахме от Тракия, та през Италия до Индия...Имаше мнооого сладко розово в небето днес рано-рано сутринта. Почти индийското ми розово, с което се издокарах вчера. Ами днес що ли да е? Понеже може и да ме дават по телевизора, ще си сложа бяла ризка, тя винаги отваря и нещо си там....каквото хвана за ръкава. Та дрескода за днес ви е фриволен - каквото първо ви попадне, това да е.
Усмивки и хубав ден! Поздрави от ранобудната Синоптична служба!


Няма коментари:

Публикуване на коментар