27.03.2014 г.

Вкусен, вкусен, най-вкусен четвъртък

Добро утро от Синоптичната служба! Днес то е млечно бяло, а бялата си риза сложих вчера. Вероятно днес ще се нагиздя по-топло, че нещо застудя. Като кажа "топло" се сещам за пуловера с развлечените ръкави, който вече възпях. Но няма да е той - изпран е и прибран в шкафа, в който има някакво мирисало на лимони. Ще си чака есента при лимоните и ще е като на остров Капри -  там ухаело така, каза Ася /каза че ухае на Рай/. В чест на този Рай изпихме преди годиииини една бутилка Лимончела и съвсем затвърдихме думите на Ася. "Изпихме" е моя Милост и то касае дълъг период от време, не кратък и напоителен.
Та при лимоните са вече топличките пулоФери и жилетки от зимата. Днес ще метнем един гердан в чест на Международния ден на театър 27 март. Казах ви, че всеки ден в тази седмица е празник и това си е то - в почивните дни също. Да са живи и здрави театралите от наше село, от нашата страна и всички страни по света - те са подправките в сложните манджи на този живот. Има простички неща като сол и захар, но има и подправки като тях - екзотични, с чудни имена и произход. Пък аз много обичам да ги слагам по подразбиране, почти колекционирам и имам цяло отделение само за разни чудати миризми и вкусове за ястия.
/Понеже пак станах рано и даже сготвих е днешното ми сутрешно вдъхновение/. Предстои ми и служебно прозвъняване на ресторанти в града. В главата ми са разни картинки от "24часа кухня"...Може би просто е време за едно сутрешно парче кекс, който си купувам по пътя и делим с Ани, че да не надебелеем /повече от допустимото/.
Еми такава се очерта днес прогнозата - сигурно съм ви подразнила и вас. От дете се отличавам с як апетит и всичко ми е вкусно. Дори проядох пиле с фрикасе, което мразя от детската градина /заради заплахите на леля Гинче да ми го сипе във врата, ако не ям/. Даже опитах на върха на лъжицата шкембе чорба - това чудо някак си зрително не го понасям, иначе си е добре, но все пак не, благодаря.
Ами това е то - сутрешната ми разядка за вас. Денята се очертава определено вкусен и ароматен, така ми се чини. Непременно да опитате нещо различно днес - някъде, където и да е. Напоследък манджата е национален спорт на народа, заведенията все са пълни.
Спорен ден от мен!

Няма коментари:

Публикуване на коментар