6.03.2014 г.

Ретро четвъртък и спомен за джентълмените


Добро утро! Такааа, четвъртък е, ясно сиво небе, няма мъгли, но има дъжд...Работната седмица едва почнала и отива към края си тържествено. Ами да, защото утре имаме празничен концерт в Операта по случай 8 май. Ще изпратим седмицата тържествено както се казва. Ще си сложа рокля, ще се направя на хубава, ще слушам хубава музика и ще пия вино в антракта. Роклята не е задължителна в случая, не ме разбирайте грешно. Важното е да си подаря - на себе си, нещо красиво. Какво по-красиво от сама мен?!!!! Хехехехе.
Нещо не е пълен кой знае колко салона за утре. Не знам защо празниците все ги възприемаме като ядене и пиене. Мъжете сигурно са решили утре да заведат жените на ядене в ресторант и да спестят 20 лева за 2 билета за цигу-мигу. Ми то няма лошо и в яденето, но най-добре е да се градира - концерт, ядене и ....третото идва от самосебе си при такава програма. Не бива от яденето да се преминава направо на третото. Затова хората са измислили предястие, основно и десерт. Ако искате пък да ги получите САМО в ресторант - пак може, не възразявам. Както ви се иска. Във всеки случай в Операта ще е много хубав концертът. Подходящ е и за мъже, които да съпровождат дамите си като истински кавалери.
Тук познавам само един от предишната генерация, който целува ръка все още, носи сако и кърпичка в малкия му джоб, ходи с изправен гръб, отваря вратата пред дамите, помага със стола, за да седнат, говори правилен и изискан български език. Само един е и се казва Крум Георгиев. Не че ми е градски, че е от Кърджали, той просто е от.....онова поколение, дето вече го няма. Аз също имам син вкъщи, но за да го науча да е джентълмен, трябваше отдавна да съм му купила сако, вратовръзка и да съм му обяснила как да се държи с дама. А аз му купих една книжка по темата и го оставих да се самообразова. Как да има джентълмени сега, като и майките им такива едни....!
Ако искате да си спомните Стара Загора на джентълмените и духа, може тази вечер да наминете към Кукления театър 6 март - четвъртък 
18:00 ч. "Споменъ за моитѣ деца" - поетическа вечеръ съ кратъкъ филмъ за голѣмитѣ поети отъ миналото на Стара Загора
Подкрепа на Инициативата „Музей литературна Стара Загора” (сцена Куклен театър - Стара Загора, Вход СВОБОДЕН!)
Музеят Литературна Стара Загора имаше своето място - и то беше на ъгъла до 6то Училище, в бившето Бюро по труда, но просто общинската власт се направи че не чува за това предложение и намести администрация вътре. Сега кампаниите няма да направят нищо повече, освен да раздвижат спомена. На този етап поне....
Така, днес в размислите си стил ретро ще се опитам да ударя един ретро вид, ама не знам дали ще ми се отдаде - имам там  едно сакце подходящо и ще висна герданче като истинска дама.
Пожелавам ви един смислен, крилат, необикновен ден!
Поздрави от Синоптичната служба!




Няма коментари:

Публикуване на коментар