28.03.2014 г.

Весел и закачлив да бъде този петък

Добро утро от 8-я етаж и Синоптичната служба!Снощи ме събуди страшна гръмотевица, а сега се подсмихва слънце. Еми то това си е март, явно. Ще видим утре какво ще е - че ще показва и за годината напред. Вероятно същото - гръмотевици и усмивки. Винаги съм го можела. Особено да тръшкам врати, предизвиквайки гръмотевичния звук. Няколко пъти - и хвърляйки разни работи, никога по хора обаче. Просто грабвам и тряс на земята. Това в гръмотевичната част, която се уговорям с вас, е кратка - снощи също беше един трясък само.
Усмихната част е повече. Разглеждах си стари снимки - все същия смях се смея - както се казва с цели зъби. От едно ученическо фото като се гледам, та до сега. Ми то няма лошо, то е заразително. Като прозявките, с които почвам и завършвам йогата - този до мен винаги прихваща. Явно ми е хубаво и сънливо. Не е като да тичам на пътеката във някой фитнес и да се старая да изглеждам прилично на фона на младите момета с Адидас-и и въобще специализирани екипи за целта да изглеждат в превъзходна степен. На йогата си карам във ведро, торбесто облекло и нямам мисъл за околните. Само аз съм си и така вече може би повече от 4 години? Моето местенце си е там и с прозявките си съм местния уникат. Понякога Албена се осмелява да ме конкурира по артистично изпълнение. Иначе във физическа степен няма като нея друга с това балеринско минало, това си е то...
В днешния петъчен ден, красив като всеки петък, ще имаме премиера. Както казва детето Жени - "Няма да кажа нищо, че да не се урочасам", та и аз така. Оперетата хич не е лека и лесна работа, само леко се лее. Трябва да пуснеш и говор обаче - и да го направиш така, че сякаш хвърляш камъчета върху водата така, че да правят скокове. И да стане красиво. А не - цоп и пляс. Камъчета по водата, която се лее, по музиката де. Вчера гледах в залата гостенчето ни - дете с аутизъм, че реагира на говора на сцената. То си искаше музиката и притихваше веднага. И трите деца, които дойдоха, слушаха музиката без да помръднат.
Известно време сутринта търсех един дует от "Веселата вдовица", различен от този най-известния, но не успях да го намеря. Той е весел и закачлив, не е мечтателен. Може би такъв да бъде днешния петък за вас - да ви пожелая. Весел и закачлив! Дрескод - да има закачка в него. Може би аз ще съм в любимата си моряшка жилетка.
Айде, ляво на борд и през банята - на работа! Желая ви незабравим петък!


Няма коментари:

Публикуване на коментар