24.03.2014 г.

мммм красива, по-красива, най-красива седмица

Добро утро, добро утро! И така, започва седмицата, в която има един ден, специален за мен. Така се е случило, както и че съм излязла момиче. Всички чакали момче. И дървената слушалка на чичо доктор казвала така, тогава нямало видеозони три, четири и пет-D.
Както и да е...Фактът си е факт и вече 45 години неоспорим на този свят. Моя милост. Все пак всичко по реда си, всичко да е с тертип. Имаме прекрасен празник утре, много обичам - Благовещение. И на църква не съм ходила от доста време, ще ида. В книжарница Хеликон на този ден всяка година има тържество. Таня чете преди 2 години може би един хубав текст на Теодора Димова, ще се опитам да го намерия. Дори и аз четох свой някакъв специален - миналата година /как да изпусна повода да се похваля, то не бива/.
В Кукления театър в сряда ще имат премиера, посветена на мен. В Операта - също, в петък. Това си е то. Дори филмът Ной ще е в кината от 28 март - в навечерието. Мога да ида да го изгледам дори. На промоция обаче, да не забравям да съм разумна. То само ум и хубост не стигат, и разум е нужен.
А той говори да взема да си подаря една карта за йога за месец и да тръгна три пъти на седмица, стига съм се отвявала насам-натам, накъдето завее вятърът на културата. Интересно е, че както при йогата, ако си гледал нещо наистина хубаво в културните маршрути - то се връщаш вкъщи и ти се иска да се свиеш на кравайче и да заспиш с хубавото в главата и сърцето и да го имаш цяла нощ. Разбира се това става, само ако си бил свидетел на магия. И вероятно става въпрос главно за моя милост, чиито усещания четете в момента. Натрапени под формата на сутрешна прогноза.
Ами разнообразявам тази на колегите, която каза снощи Дъжд. След този пек два дни. Да го приемем философски, предлагам. Природата си чака своето.
Днес непременно се украсете с цветя, както направих аз вчера и сега ми е хубаво да си ги гледам. Ще занеса и 3 броя на работа - в синя вазичка жълти нарциси, прелест. И да си сложите романтична блузка - цветенца или дантелки.
Хубава, хубава, хубава седмица! Поздрави от Синоптичната служба!


Няма коментари:

Публикуване на коментар