14.02.2013 г.

Валентин-човско е днес! Честито!

Добро утро! Синоптичката ви пак се беше отвяла някъде, към Индия отново. Точно днес преди 7 години тя/аз летях за Индия. На празника на влюбените. Подарък от Христо, който е съпруга ми /но аз не обичам това "ми", защото той е сам на себе си, не ми е "ми" - знак за притежателност/.
Сигурно защото е Празникът на влюбените ли, че се сетих за тази "притежателност". Никой на никого не е, а е сам на себе си. Никой на никого нищо не дължи на този свят, само малко повече обич и доброта. Само мъънинко повече. Не притежавам даже децата си - те са сами на себе си хора, за радост и щастие и продължение на този свят. Притежаваме обаче решимостта си да правим добро. Това е най-голямото богатство. Ежедневното добро е нашата задача. Притежаваме сърца и емоции, но емоциите се нуждаят от строг контрол.
Символът на днешния ден е сърцето във всякакъв търговски вид. Този век е век на сърцето. Сърцето е очите, устните, ръцете ни....Сърцето като тяло...Сърцето да ни води - е важното. Усещам, че хората усещат все по-ясно, сетивата са изострени, посланията се улавят още докато кръжат във въздуха като рояци светли мушици. Мислите се реализират бързо. Хората, които само сме зърнали наум - ето, идват насреща ни...И на мен ли така ми се струва, защото работя сред Музика, но тя звучи отвсякъде - тихичка и красива.
Хубав ден днес, от Синоптичната служба ви поздравяваме по случай празника и ви насочваме към място, където ще се локализира много хубаво настроение днес. То ще е Градската градина след 13 часа, когато в костюми на Операта Ромео, Жулиета и Купидон /сладури от Дневен център Свети Козма и Дамян!!!!/ ще раздават валентинки. Аз вече си имам една от тях, защото съм вътрешна по линия на учреждението с костюмите.
Прегръщам ви!

1 коментар: