5.02.2013 г.

Омагьосване! - нареди Вторникът

Добро утро, уважаема публико! Снощи с една малка участничка бях зад кулисите на "Веселите музиканти". Отдавна твърдя че дете, което е надзъртало поне малко зад кулисите, остава омагьосано за цял живот. Представяте ли си да сте дребчо и край вас да се разхождат пирати, разбойници, костюмирани сърнички, зайчета, котета....Високи като исполини, че говорят, пеят и танцуват на всичкото отгоре. Вълшебно е.
Едно време бях доста голяма вече, имахме концерт с хора в НДК, тъкмо го бяха построили. Представях си този Дворец и аз в него - принцеса. Оказа се, че и принц има там - беше Минчо Минчев, свиреше и изглеждаше за мен като слязъл от облаците. Така обичам да казвам за някой, от когото съм запленена. Такава беше например учителката ми по литература в гимназията Таня Аргирова. Такава си е останала и сега, магията и е все същата.
Ясно ви стана за днес - желая магия добра и светла да ви завърти, а че и вземе и се оставете, моля ви се. Без предразсъдъци и делнични сметки от рода - че може ли, че удобно ли е точно сега?! Всъщност омагьосването не допуска делнични мисли и никакви прозаични мисли и сами ще го усетите. То е наистина златен прашец върху главите, ококорени очи на дете, тупкащо сърце, сърце, които сами пляскат възторжено иииииии така нататък.
Днес е позволено всичко, което ви кара да се усещате като омагьосани малки деца. Ето, денят нещо ми се чини по-светъл, сякаш по-летен още от утрото. Омагьосана съм, когато си мисля, че скоро ще дойде лятото...И ми е хубаво от мисълта дори. Вълшебен ден!

Няма коментари:

Публикуване на коментар