1.02.2013 г.

Петък от рода на бохемите

Извинете за закъснението! Днес ми се падна някакъв танцувален петък. Събудих се, стъпих си в пантофите и се погледнахме в очите. Той протегна ръка и досега сме танцували. Валс. По пижами. Романтично валсов петък с бархетна пижама на карета в коледен червено-зелени цветове. И аз - от бандата на раираните банани.
Петък определено е зевзек и иска да ми е хубаво през деня. Затова докато е отварял очи, се е чудил с какво да ме изненада и ето-покани ме на танц. Аз не съм от поколението на валсуващите активно, но се справих само с няколко леки настъпвания. След някой и друг урок ще се оправям още по-добре. Урок с рокля и пухена боа около врата. И бенка ще си сложа над устните дори - да засилим романтиката /ох, пардон, имам си естествена, забравих!/.
Та сега се нося като лебед из стаята, походката ми стана валсуваща, след този неочакван танц сутринта. И ботушите да сложа, сигурно пак ще ми е леко и въртеливо, но ще видим.
Днес определено ще мине забавно, усещам. И да ви ядосат и да не ви ядосат - гледайте да ви мине ама много бързо, защото петъкът не обича намръщени хора, а и не бива да го тревожим. Той е толкова дружелюбен и контактен!
Днес се измислят разни щуротии - на едро и дребно. Може да намерите из НЕТа гатанки например, шаради, главоблъсканици, познай кой е на снимката и тем подобни - хем ще се забавлявате, хем умът ще удари един невидим валс. /невидим, няма да ви се смеят!/
Денят е подходящ за лежерни дрехи, от вчера съм затъгувала по един изчезнал вече вид - на "бохемите" /справла в речника за Бохем - Човек от изкуството, културата и литературата, който води весел и безгрижен живот; бонвиван. прил. бохемски, бохемска, бохемско, мн. бохемски. Бохемски живот./
Затова - хайде да си направим един бохемски петък, много искрящ и разчупен!!!! Хубав ден!


/

1 коментар: