26.02.2013 г.

Сребърен и звънтящ вторник!!!

Вторникът е разумен ден и непретенциозен, но много полезен за общото дело. Дойде тихо и се настани на точното място. Народът ни много обича вторите. Защото може би не са нафукани като първите, а и мааааааалко не им е достигнало. Подкрепя ги и ги окуражава. Даже те са може да се каже за него истинските герои - борили са се, но така се е получило.
Като гледам началото на деня, го свързах със среброто и оттам - сребърните медали - и оттам вторник - и вторите. И аз навремето завърших със сребърен медал гимназия и ми подариха сак, с който изкарах студентските си години. И бях много горда, че не съм златен медалист. Айде сега и да сме съвършени! Ами не сме!
Днес определено ще се накачуля с всичкото, дето е сребро и ми сребрее. Моята хубост Графиня Албенони фон Оптима има чудни сребра, които звънкат по ръцете и, обаче скоро не ги е слагала. Сега я предизвиквам! Много хубава е с тях, а и по природа всяка жена си е съблазнителка с всички възможни средства. Графинята сега залага на класните ретро очила. И с тях е много красива.
Днес предизвиквам и вас да се окичите със сребро, вижте какъв сребърен ден ни се пада само. Зимен, но е тръгнал към пролетта...И няма връщане назад!
Спорен и звънтящ!

Няма коментари:

Публикуване на коментар