4.02.2013 г.

Рап рано в понеделник

Пристигна си с озвучителната техника Понеделник Четвърти Февруариев. Домъкна ми се рапър с виснали дънки, шапка с козирката наза, вериги и татуировки. Пусна си музиката, каза че днес ще е така - цял ден високо темпо и рап. Аз без чалгата обичам всякаква музика, само да не е много силна и на тази издържам, му казах. Той интелигентен рапър излезе, добре му се получава и с изпълненията и със звука. Динамиката е наложена-днес ще се подскача цял ден от задача на задача, няма да има миг почивка, знам си. Обаче как да му се сърдя на тоз понеделник, не мога. А и текстовете на песните му са хубави, малко гневни, но решителни, бунтарски.Че то кой няма да се гневи, като го дигат от леглото след два дни почивка?
Моят понеделник малко прилича на Еминем. Хеехехе, сърдит млад човек. На младостта и отива всичко и всичко и се прощава. Тя не признава готови мъдрости, учи се от грешките си. Сама стига до думите, които си и казвал преди години. Но ти всичко и прощаваш, защото блясъчето в очите и ти е необходимата светлина...
Тоз младок Понеделникът, ми тикна едно тефтерче под носа - да си запиша задачите за деня. Докато се покажа от банята - ми наредил дрехите на стола, дето да ги облека днес...Брей, младостта си е младост, казвам достолепно аз... наум. Подарява ми и една песничка за тананикане в мелодичната и част, която следва рапърската.
Днес от Надоблачната служба разпространяваме песничката като прогноза за времето. В нея се говори, че дори бетовата джунгла на големия град и светлините му могат да ви вдъхновят и очароват. Желаем ви динамичен и ритмичен понеделник!
http://www.youtube.com/watch?v=0UjsXo9l6I8

Няма коментари:

Публикуване на коментар