28.03.2013 г.

Неочакван четвъртък пристигна в града

Навън денят се е разгърнал като бяло месалче. Имам предвид, че от белите, пухкави мъгли се стелят над хълмовете на Аязмото и е приятно като гледка. Не е от опушените, сиви и остри мъгли и задимявания.
Навярно доста от вас са на работа вече. В Синоптичната служба снощи си махнахме часовника от ръката и ето - успахме се. Правело ми е и друг път впечатление, че когато съм далеч от джаджите на цивилизацията - спя дълбоко и добре. Далеч от мобилен телефон също, а той обикновено все е до главата ми.
Иначе много обичаме модерните вещи в Синоптичната служба. Говоря за вещите на новия век, които улесняват живота. Ако имаше място, щях да имам всичките съдомиялни, сушилни, домашни роботи и красоти на домашната кухня.
Отплеснах се, защото още съм в Страната на съня. Днес ви пожелавам приказни пътешествия наяве. Може да се случат, повярвайте ми! Винаги има нещо неочаквано, което изскача от ъгъла в случаен час. И ви променя посоката и местоназначението.
Знам че днес ще ми се случи такова едно. От сутринта. Все пак иде времето за рождения ден, а преди и след него чудесата са по-нагъсто.
Затова - за да сте подготвени, гледайте да държите до себе си приказни неща - перо от птица, вълшебна кърпичка, /ароматна макар/лампа, преговорете си думичките, които отварят скали - и смело напред!
Желая ви неочакван четвъртък!

Няма коментари:

Публикуване на коментар