1.04.2013 г.

Понеделник за окичване на дома

Добро утро! След почивните дни на Синоптичната служба във връзка с личния празник, пътувания, пощене на обстановката/санитарен полуден /, плуване и пътешествие с бенгалски тигър в лодка в роман, подскоци от радост от подаръци и такива едни разни - вече ОТВАРЯМЕ. С един час напред във времето, както си му е реда. До мен е кутийка с панделка - за бели листчета, на които да пиша идеи за прогнозите, преди да ги кача. Всичките подаръци са ми от Майсторки на подаръци - имам червен тиган с лъжичка, облечена като мартеничка и стихче, кутийката с панделката, кутия за чай и свещ с лавандулови полета отгоре, слонче от Индия и такива ми ти прелести. Още като малките деца си слагам подаръците нощем близо до главата си да спят една вечер поне до мен. Едно време слагах и новите си обувки, както бяха в кутия. Мирисът на естествената кожа не може да се сравни с нищо на света. Не може да се сравни и удоволствието от подарък, който не си заръчвал, не очакваш, а така някак си - пада върху теб като слънчев лъч в пейзаж, който не загатва дори за слънце. Ненадейно, внезапно и светло.
Днес прогнозата е обещаваща - има светлина, нежно е през прозореца. Не че е топло, но като има светлина - е нежно. Птиците се реят и те ваканционно. И някак си великденско - все пак за католиците Великден дойде. Тръгнал е и към нас. На вратата ще окача нещо красиво и пролетно - да го примамя насам. Днес и нататък са подходящи дни да накичим къщата за Празника - и тя си чака реда, милата, от Коледа не сме я гримирали подходящо.
Пожелавам ви днес да измислите украсата, из сайтовете има разни хиляди работи и аз ще помагам и ще търся. Да украсите къщата малко по малко, но с обич и поне да разгърнете книгата "Животът на Пи" в книжарницата. От "Шантарам" насам не ме е хващала книга така - за гърлото. Но с тънки пръсти, не задушаващо. А да усетя дъха си, който минава през мен със силата на Живота.
Хубав ден!!!!!!!!!!!!!!!!

Няма коментари:

Публикуване на коментар