26.04.2013 г.

Поздрави и хубав ден от Синоптичка Точкова

Когато казвам точки, нося точки. Когато е запетая - запетая е, тире-тире. Овните сме абсолютно незлобливи и открити същества, бебета на зодиака казват. Въпреки с че рачешкото в мен от асцендента ми е другата крайност, та по средата се получава следното - не съм отмъстителна, но много помня. Смятам че нищо не е първо, единствено и неповторимо - не уважавам този ПРски похват, което ми костваше и работата. Единствен и неповторим е погледът ти към единствения и неповторим ден, с който те посреща животът от отварянето на очите сутрин до затварянето им вечер за сън. Другото е вечно, повтарящо се, взаимосвързано, продължаващо, обусловено, в преход, в движение, в промяна, в което е и магията на живота.
За пореден път умирам от смях на лозунгите на политическите сили и скоро пак ще съчиня каламбур, както от миналата кампания. Толкова деца ходиха и завършха ПР и реклама и там разни модни по чужбина, върнаха се, работят в престижни рекламни агенции. Убеждавам се за пореден път, че ние сме супер бъбрива нация, която хич я няма по кратките послания, а те са много, много трудните, най-трудните в живота.
Погледайте само лозунгите, сами и си съчинете история от тях, забавно е! Докато аз исмисля моята. И не казвайте, че политиката не докосва живота в и не ви интересува, защото тя не само че го докосва, ами влиза и с кални обувки в дома ви и ви пренарежда цялата къща.
Като противовес на грозотията и наглостта от кампаниите, Пролетта е приказно красива тази година. Днес си отварям албумче във ФБ с пролетните красоти на Стара Загора - един град, в който няма как, живея вече 21 години.
Хайде умната днес,купете си или си вземете книжка от библиотеката, може и списание, от мен да мине хайде. Четете кой какво ви обещава, мислете и обичайте всеки единствен ден от живота си!

Няма коментари:

Публикуване на коментар