10.04.2013 г.

Бели мисли, сини мечтания - в сряда

Добро утро, скъпи приятели! Днешната синоптична прогноза е добра - има слънчице на хоризонта, който обаче е опушен над хълмовете на Аязмото. Слънчицето огрява блоковете отсреща и те изглеждат като къщите на остров Санторини - бели, засилващ се бял цвят.
Надявам се днес да е хубав денят ви, сряда е милостива и всеопрощаваща. Винаги съм усещала този ден като ръка на челото. Нали срядата е женски ден, та ръката е на мама - когато челото ми гори, тя е там и температурата на тялото и на мислите пада, а сърцето се успокоява.
Няма как на днешния ден да не извадим всички женски оръжия - гримове, панделки и финтифлюшки, герданчета, гривни и перца и да не се накичим, просто няма как...Срядата е ден за украса, за разхубавяване на света, за подчертаване на женската хубост.
Срядата е средищен ден, средище на нови мисли и хора, на идеи, за разговори и забавления. Ден за бяло вино и синьо сирене вечерта. За бели мисли и сини мечтания - през деня.
Мечтанието ми в синьо е за морето. Липсва ми. Както ми липсва и родния дом. Но първо ще си ида при мама, а после при морето - още малко топлинка и сила да съберат дните.
Хубава и гиздава сряда! Поздрави от Синоптичната служба на 8-я етаж!

Няма коментари:

Публикуване на коментар