29.04.2013 г.

Утрото на балеринките

Добро утро! Убива ли ви снощи нещо под възглавницата. Мен да, но не беше неприятно. Сутринта видях, че са били балетните ми пантофки от детството. Феята ми ги сложила пак - да си ги спомня и им се порадвам. днес, в Международния ден на балета. Панделките са чисто новички, сатенът свети, краката сами танцуват.
Да, казва Албенка, всяко момиченце като малко е искало да стане балеринка. Аз също, без да съм ходила на уроци нито ден. Във въобръжението си може да си какъвто си поискаш. Не съм имала пантофки, но съм си мечтала за това изящество. Еднствено смисленото нещо, което могат да направят родителите на малки деца е да ги водят на уроци по изкуство - каквото и да е то, но балет и музика, ах това не мога да не го препоръчам с цялото си сърце.Днес ви Пожелавам да стъпвате с изправени рамене и леко разтворени настрани крака - като балеринки. Да се замислите как движите ръцете си и да ги движите с повече мекота и изящество. Какво още? Проверете дали нямате балетни пантофки под възглавницата - феите са закачливи напоследък, но то е от пролетта.
Нека безшумно и красиво преминем двата работни дни, че ни чакат празници - и те красиви колкото си искаш.
Светъл и слънчев балерински понеделник! Днес поне един клип с балет изгледайте - той в нашата мила Родина остана само в София и на 1-2 места в страната. Защото всички се засилихме да правим от децата си адвокати и икономисти. Сами сме си виновни, никой не ни е крив. Феята се умори да ни говори на тази тема.
До скоро!

Няма коментари:

Публикуване на коментар