2.07.2013 г.

Малки всекидневни открития на сушата

Добро утро! Вторият ден след морето е малко по-концентриран. Вчера абсолютно се отвявах в обратна посока. Сърцето иска там, където му е добре. Днес вече почва да свиква с делника и да възприема реалността на сивите блокове и пейзаж без хоризонт. На сушата помага всеки ден ако правиш малки пътешествия и открития. Вчера си "открих" едно магазинче с естествена козметика и научих много неща, че и нещичко си купих, а повече набелязах за по-паричните времена. И ето - денят стана интересен. Успокоих сърцето, да не тъжи толкова. Така действа купуването на една жена - успокоително, хехехе. Това е и печеливша стратегия по завладяването от мъжа - да купува по нещо макар и мънинко на своята любима. Макар и малко /не говоря за диамант и парфюм от 30 мл/. Жестът е важен - защото си мислил за човека.Затова винаги купувам подаръци, не обичам да давам пари. Пък ако искат да ми ползват подаръците, ако искат - да не ги ползват. Аз съм мислила за човека, като съм ги купувала и това отношение съм предала на своя дар.
С годините винаги усещам, кое е за мен - то сякаш си ме чака на даденото място. От морето сред милионите сувенири ме чакаше моят малък морски фар с пръчици, които звънят и синя риба най-отдолу - за късмет. Веднага се познахме. Голям сладур е този фар, развява сега камбанките на терасата и ми отброява дните до ходенето на море пак.
И до търсенето на нови находки в уличките на Созопол и Бургас, из които обичам да се мотам безцелно, с фото в ръка.
Светъл и хубав ден, днес се носи райе и се мечтае за море! Да ви върви във всичко и да се усещате щастливи с всяко вдишване. Поздрави от Синоптичната служба на 8я етаж!


Няма коментари:

Публикуване на коментар