3.07.2013 г.

Нежните аромати на лятото - на точки и от био-вълната

Добро утро! Сряда е, а това е нежен, женски ден. Не се правят резки движения, не се говорят остри думи. Носят се неща овални, може на точки, на цветенца, мадамски /за мадамите, разбира се/. Което пък означава за мъжете - че носят мъжкарски работи, за да изпъква още повече чарът на дамите.
Хубав ден е срядата! Ухае на чисто, на лято, на някакъв лек парфюм. Лятото е за свежите аромати. Ухае на натурални някакви есенции, есента и зимата са за драматичните аромати. Сега е на леките и въздушни течения, бързопроменящи се облаци, за билки, треви, плодове и зеленчуци, които са толкова пъстри, толкова красиви, че да зяпаш сергиите на пазара с часове. И да се неназяпаш...Лятото идва с царевицата /мога да я ям всякак направена, особено много варена/, с розовите домати, които си хапвам със сирене и катък и на тези три работи мога да карам през всичките месеци, ако не трябваше да готвя на подрастващите лъвове и баща им.
От тези дни и аз се запалих на БИО - ЕКО вълната, с която обичах да се шегувам, че вманиачава много, обаче така си - така действа. Сутрин се пръскам с такива еко и био едни местни работи и кой като мен! Харесва ми идеята и усещането, а и се равнявам по младите, въпреки че на моите години химията и декорацията са водещите в козметиката, ама хайде - сега ми е интересна новата тема, по-късно може и да не ми е.
В последните дни две приятелки ми подариха много готини ризи - едната ме пазеше на морето от слънцето, другата ще има премиера днес пред обществото. Та кодът днес е освен женствен и да си сложите нещо, подарявано от приятел. То пази енергията му и това, че е мислил за вас /както отбелязахме в предишна публикация/. Днес смятам да се наградя с нещо си за топящите си килца и ще видим какво ще срещна по улиците на града с летен ритъм.
Поздрави от мен и от гаргарончетата ми, с които закусваме заедно - те трохите на терасата, аз - палачинка по Дюкан. Кой като нас - и вас!!!! Хубав, ароматен ден на точки ви желая от сърце!


Няма коментари:

Публикуване на коментар