30.07.2013 г.

Нещо нетипично, но с разум

Добро утро! Синоптичката от 8я етаж се върна от планината с вирус, който я тръшна вечерта, та едвам оживя и цял ден вчера се съвземаше от нощните атаки на летния нахалник, който си позволи да нахалства, след като ми е било толкова хубаво.
Сега съм се посъвзела, лежа и се местя от легло на легло, събирам сили. Любимият ми личен д-р Желязков каза - пробиотици и кока кола лайт и аз съм доволна от кока-колата, защото нищо не ми се яде, а тя е сладичка и пълни стомаха. Сега като се стопя и ще стана фиданка за модни ревюта готова - модни ревюта на серия Ел - L*XL
Вие как си карате лятото? Надявам се приятно и леко. Надявам се да се криете по жегите и да не излизате вън, да пиете много вода и да носите светли дрехи. Да забягвате отвреме навреме на сянка в планина или гора или край голямата вода, че в града е много душно.
Днес непременно внимавайте с дишането, отделете му специално вниманиел Когато ми беше зле, си налагах спокойствие, контролирайки го и така ритъмът се оправяше и усещането за страх се смекчаваше до степен на изчезване. Често се случва с тези жеги да имаш усещането, че ще припаднеш. Тогава дишането много помага. -дълбоко и контролирано и мислейки го, съзнателно.
Днес ви желая спокоен ден! И да се пазите от вируси, те пак си намират пътя и нападат, нахалните, така че не ги мислете. Оставете се на лятото и на неговия ритъм и отвреме навреме вършете по нещо нетипично за вас - с разум, разбира се
Поздрави от Синоптичната служба!
        

Няма коментари:

Публикуване на коментар