4.07.2013 г.

Движение, движение, движение

Добро утро! И днес в Синоптичната служба сме в отпускарско настроение, а ще ходим да поработим. Лятото отпуска приятно душата и дори проблемите ти се струват леки и въздушни и бързо преминаващи като облаците на синьото небе. Наистина през лятото облаците бързо се движат. Най-добре се наблюдават като полегнеш на гръб на плажа и гледаш ръба на чадъра. Бързат нанякъде, като че и на небето има непрекъснат купон, който трябва да посетят. Интересно е лятното небе, мноого динамично.
А днешното, ако ме питате над Стара Загора е сивкаво, просто синьото от лятото е повече, та сивото се е поразмило, но не е бистро. Има явно нещо от нощта съмнително едно такова, дето вече години го има. Но понеже не сме страната на ясните думи - още не е назовано ясно и точно. Не може сутринта да ми е смог от нощния трафик. Нощем коли в наше село големо нема. Лятоска не димят печки на твърдо гориво.
Да не се разваляме деня обаче, че работа ни чака. И вечерта йога. Като говорих за динамичните облаци, та се сетих че непременно днес ще пиша за движението. Лятото е благодатна работа - предоставя ни всичкото си пространство и време. На открито, на закрито, хубаво е да се правят упражения, да се спортува, да се движи активно човек. Намислила съм си да постегна ръцете и още нещо например това лято - хехехе, сега ми идва наум - нещо като малко мускул да сложа като зимнина, да има за зимата. Ми не е лошо, макар че тогава дрехите ще го покрият и няма да мога да го излагам за масова радост. Това беше майтап. Но сериозното е движението. Ще се опитам да си възстановя ходенето 2 пъти на йога, че се излагам с това веднъж в седмицата. Все гледам тайно и към фитнеса, обаче там ходят много подготвени и наточени каки и аз се чувствам като пате /дори не пате, а отрасналата женска от този вид/ и ми е неудобно едно такова. Всеки знае какво прави, а аз се мотам, гледам другите и тогава. Момчетата-инструктори не са склонни да обясняват на лелки без пари, на мацки - са склонни.
Написах това да се саморазсмея, че и вас ако може. Слагам си потника и клина в чантата, слагайте и вие екип и след работа - нейде на движение. Ако искате да пробвате йога - ми пишете, ще ви взема с мен днес или в събота. Каквото и да изберете - все е добре!
Днес се носи ярко, ярко, ярко! Лятото ми каза да кажа така! Хубав шарен и спортен ден от мен!


Няма коментари:

Публикуване на коментар