26.07.2013 г.

Връх като опит за достигане

Добро утро, мили хора! След поредната мъчителна нощ в жегите на 8-я етаж Синоптичката заминава на планина. Категорично. Да се наспи поне 2 вечери. Да тръгне с групата да катери връх, пък докъдето стигне.
Синоптичката ви е повече по морето. Там не се иска никакво усилие да лежи на плажа и чете книги, за които е нямало време на сушата. Виж планината е друго нещо - тя е за тези, дето обичат да преодоляват трудности. Синоптичката ви май не обича, защото в реалността и  в работата все това върши. Все трудности и то създавани от хора. Това е то уникалното в БГдействителността - сами да си правим проблемите, сами да си забъркваме кашите. Да не искаме този, да не харесваме онзи, да не харесваме това или онова, ала кое харесваме - не се знае, неназовимо е.
Аз харесвам големите стаи с много простор в тях, хубавите кухни, хубавата храна без преяждане, да се спазват правилата, да се оценят хората по труда и идеите им, по делата им, а не по думите, да се поставят ясни задачи, както и ръководители сърцати и компетентни и с широк мироглед /досега съм имала само 2ма такива, но пак ми стига - да знам, че има/.
Сега ще се пробваме да приема условията на планината. Макар че съм си съзерцател човек. Мусала за мен е връх, който не е в личните ми задачи за покоряване, приемам го като опит за достигане на цел. Ще видим.
Във всеки случай ще има снимки много, не се и съмнявайте.
Желая ви спорен ден днес и спасение от жегите - не се колебайте, тръгвайте нанякъде, Стара Загора е идеален град за тръгване и връщане /не е далеч от никоя точка в БГ/
А до морето е толкова близо!
Поздрави от Синоптичната служба на 8я етаж!

Няма коментари:

Публикуване на коментар