10.06.2014 г.

Ден за промушване незабележим

Добро утро! Очертава се класически пек плюс тежък аромат на липи из целия град. Направо знойна работа ви казвам е. Тези две съставки ме будят посред нощите мен - дето спя толкова дълбоко...Въпреки дъждовете и неуравновесеното време, липите здраво ухаят и тази година. Това е най-хубавото време за Стара Загора, после в лятото зеленото става уморено от жега, губи цвета си, прашасва и е унило. 
От хладноватия неделен ден на морето, лекия макар и за минути дъждец, студената вода, дългото газене в нея - и вчера изведнъж бам в жегата на Стара Загора. Тези наши тела в последните години преминават през доста силни амплитуди от ден в ден, понякога и от час в час. Затова сме сигурно така екстремни и непредсказуеми и непредвидими по тази географска ширина. Гледам по снимките хората в Европата на север, хладничко им е на телата и на главите също, облеченки, с ясна и подредена мисъл в равномерното време. Устойчиви - там, където са. Ние тук имаме идеални парникови условия - виреем на жежко и където и да се разсадим по света, успяваме да се прихванем и радваме очите и сърцата. Отдавна съм казала, че страната ни е един голям разсадник с растения за износ. 
Моето европейче ме учи на европейско държание и аз се съгласявам, какво да правя....То с цивилизационния избор, който направи де да учи, е вече далеч от торбаланската ни държава. Мисля че е близо до други лудости в Европата, но тя си знае най-добре. На мен са ми интересни някои общи правила, с които човек би си улеснил живота. Моето европейче ги знае тях, тя винаги е била разумна, родена е голям човек. Интересни са ми, но не знам дали ми се спазват.
....За днешния ден какво да ви кажа-ще бъде обикновен, равен и гладък. Спокоен. Орисвам го да е такъв. Нормален, нищо извънредно. Малко бавничък, но ще мине добре и успешно. Сега това ми е нужно. Да си дочета книгата, да си легна след Сънчо и преди 22 ч...Дори ще се облека незабележимо, за да се промуша през деня почти невидима. Никакво ярко розово, никакви цигански цветове. Едно там синичко такова бледичко, дънките и ...хайде в делника-незабележимо. Да ме остави на мира с бясното си темпо. Да не ме закача поне един ден. Да ми даде една миротворческа вечер на йога с прибиране и заспиване, свита на кравайче.
Да бъде! /както казах незабележимото синичко е дрескодът днес/. Няма и да ме отбележите дори, ако ме видите каква ще съм незабележима.
Поздрави от Синоптичната служба, спокоен ден и почивка за сетивата!


Няма коментари:

Публикуване на коментар